Blog

CoPilot - AI asystent, który pomoże Ci stać się lepszą wersją siebie!
Zobacz w jaki sposób może Ci pomóc nowy inteligentny asystent wbudowany prawie we wszystkie moduły Bitrix24!
Nowości Bitrix24: Zimowe Aktualizacje 2023
Zimowa aktualizacja Bitrix24 - dużo zaskakujących nowości i ułatwień - wbudowany asystent AI, ulepszona aplikacja mobilna, nowe czaty i wiele innych!
Scrum w Bitrix24
Scrum w Bitrix24 to elastyczny sposób zarządzania zadaniami, dzięki któremu zespół może dzielić duży projekt na mniejsze części. Każdy z nich jest zakończony w krótkiej operacji, która jest powtarzana, aż do uzyskania wyniku.
Marketing w Bitrix24
Chcesz dotrzeć do szerokiego grona klientów i zwiększyć rentowność prowadzonej firmy? Wypróbuj marketing w Bitrix24 — nowoczesny i skuteczny sposób na automatyzację procesów marketingowych, które prowadzą do sukcesu całego przedsiębiorstwa. 
Intranet dla firmy na Bitrix24
Dzięki modułowi CRM Bitrix24 łatwo jest znaleźć żądany dokument, sprawdzić uprawnienia do niego, dołączyć dowolny plik do zadania lub wiadomości. Aktualne wersje dokumentów zawsze będą pod ręką. Format intranetu wykracza poza system i pozwala na połączenie niektórych narzędzi ze znanymi serwisami społecznościowymi.
Co to jest CRM Bitrix24? Kompletny tutorial dla początkujących
CRM Bitrix24 to wygodne rozwiązanie dla działalności komercyjnej. System pozwala na optymalizację procesów biznesowych w firmie oraz automatyzację sprzedaży.
Oferta ogniowa październik 2022 - 30% taniej
Do 31 października 2022 roku możesz uzyskać 30% zniżki na taryfy w chmurze Bitrix24 oraz subskrypcję Bitrix24.Market Plus przy zakupie w BPM Consulting!
Czym jest CRM w uproszczeniu: do czego służy i jak działa
CRM to system, który kontroluje kanały komunikacji z klientami, zarządza, automatyzuje i usprawnia procesy sprzedaży. Customer Relationship Management (CRM) brzmi jak "zarządzanie relacjami z klientami". Sprawdź, czym jest CRM i do czego służy.
Zalety systemu CRM: plusy i minusy
Menedżerowie sprzedaży potrzebują narzędzi do efektywnej pracy. Jednym z nich jest system CRM ze wszystkimi jego zaletami. Istnieje kilka kluczowych kryteriów, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze i wdrażaniu takiego narzędzia. W tym artykule skupimy się na następujących pytaniach: dlaczego CRM jest potrzebny, korzyści z wdrożenia systemów CRM, wady systemów CRM.
Jak uniknąć typowych błędów związanych z wdrożeniem CRM
Gdy zamawiasz zaawansowane technologicznie i bogate w funkcje produkty do zarządzania organizacją, musisz zawczasu pomyśleć o tym, jak zminimalizować potencjalne ryzyko. Praktyka pokazuje, że istnieją nie tylko oczywiste zagrożenia, ale również ukryte, które mogą wpłynąć na zmniejszenie efektu wdrożenia kosztownego produktu. Są to typowe błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na wyniki.
Bitrix24 BPM CONSULTING