Blog

Zalety systemu CRM: plusy i minusy
Menedżerowie sprzedaży potrzebują narzędzi do efektywnej pracy. Jednym z nich jest system CRM ze wszystkimi jego zaletami. Istnieje kilka kluczowych kryteriów, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze i wdrażaniu takiego narzędzia. W tym artykule skupimy się na następujących pytaniach: dlaczego CRM jest potrzebny, korzyści z wdrożenia systemów CRM, wady systemów CRM.
Jak uniknąć typowych błędów związanych z wdrożeniem CRM
Gdy zamawiasz zaawansowane technologicznie i bogate w funkcje produkty do zarządzania organizacją, musisz zawczasu pomyśleć o tym, jak zminimalizować potencjalne ryzyko. Praktyka pokazuje, że istnieją nie tylko oczywiste zagrożenia, ale również ukryte, które mogą wpłynąć na zmniejszenie efektu wdrożenia kosztownego produktu. Są to typowe błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na wyniki.
Czym jest CRM w uproszczeniu: do czego służy i jak działa
CRM to system, który kontroluje kanały komunikacji z klientami, zarządza, automatyzuje i usprawnia procesy sprzedaży. Customer Relationship Management (CRM) brzmi jak "zarządzanie relacjami z klientami". Sprawdź, czym jest CRM i do czego służy.
Oferta ogniowa październik 2022 - 30% taniej
Do 31 października 2022 roku możesz uzyskać 30% zniżki na taryfy w chmurze Bitrix24 oraz subskrypcję Bitrix24.Market Plus przy zakupie w BPM Consulting!
Bitrix24 BPM CONSULTING