Marketing w Bitrix24

Chcesz dotrzeć do szerokiego grona klientów i zwiększyć rentowność prowadzonej firmy? Wypróbuj marketing w Bitrix24 – nowoczesny i skuteczny sposób na automatyzację procesów marketingowych, które prowadzą do sukcesu całego przedsiębiorstwa. 

Czym jest CRM marketing?

Marketing CRM koncentruje się na rozwijaniu i utrzymywaniu relacji z klientami. Można go wykorzystać do zwiększenia lojalności kupujących, powtarzalności transakcji i świadomości marki.

Praca z CRM opiera się o system baz danych – rejestry te zawierają informacje o obecnych i potencjalnych klientach, ich zwyczajach zakupowych itp. Dzięki temu firma ma informacje na temat swojego odbiorcy, jeszcze zanim się z nim skontaktuje. Możliwe jest wówczas dostosowywanie oferty sprzedażowej dla konkretnej osoby.

Marketing automation: jakie korzyści płyną z wdrożenia Bitrix24?

System ten pozwala zoptymalizować procesy marketingowe i skonfigurować skuteczne strategie działania dla rozwoju Twojego biznesu. Wdrożenie CRM Bitrix24 ma wiele zalet, do których należą:

  • Automatyzacja zadań – system rejestruje dziesiątki ważnych szczegółów dotyczących interakcji z klientami, zdejmując z Twoich pracowników ciężar i rutynowe czynności.
  • Szybkość obsługi – dzięki bazie danych i historii zamówień klientów, pracownicy firmy, mogą rozwiązać problem klienta w ciągu kilku minut.
  • Automatyczne raportowanie – system szybko tworzy szczegółowe raporty, oszczędzając czas menedżerów na inne ważne zadania.
  • Skalowanie biznesu i wzrost sprzedaży – możesz uruchomić reklamę na wielu popularnych kanałach jednocześnie, bezpośrednio z CRM.

Marketing w Bitrix24 pomaga lepiej zrozumieć swoich klientów poprzez analizę danych, co może prowadzić do bardziej docelowych i skutecznych kampanii marketingowych. Wreszcie, dzięki CRM firmy budują mocniejsze relacji z klientami, co prowadzi do zwiększenia ich satysfakcji i lojalności.

marketing Bitrix24

Jakie narzędzia marketingu internetowego oferuje Bitrix24?

Marketing CRM pomaga zrealizować trzy funkcje: ułatwić sprzedaż online, zachęcić do powtórnych zakupów dzięki spersonalizowanym ofertom oraz utrzymać pozytywny wizerunek marki. Korzystanie z Bitrix24 pozwala firmom zaoszczędzić czas i pieniądze poprzez automatyzację zadań, takich jak:

  • wysyłanie wiadomości głosowych, e-mail i SMS;
  • integracja z komunikatorami;
  • segmentacja klientów w celu wyświetlania reklam określonym odbiorcom;
  • generowanie ponownej sprzedaży z istniejącej bazy;
  • kontakt z klientami po zakupie.

Te oraz inne narzędzia marketingu w Bitrix24 są równie przydatne, niezależnie od skali działalności i rodzaju bazy klientów. Chcesz zwiększyć konwersję i lojalność wobec marki? Wypróbuj podstawowy zestaw narzędzi w ramach bezpłatnej subskrypcji lub skorzystaj z pakietu rozszerzonego w ramach subskrypcji komercyjnej. Skontaktuj się z nami – opowiemy Ci o wdrożeniu systemu Bitrix24 i udzielimy profesjonalnej porady.

Podziel się
Bitrix24 BPM CONSULTING