Pytania i odpowiedzi

Do czego służy Bitrix24?

System zarządzania Bitrix24 pomaga pracować wielokrotnie wydajniej

Buduje system komunikacji i sprzedaży, organizuje obrót dokumentów, generuje raporty, upraszcza pracę z projektami, pozbywa się rutyny i uwalnia czas na prawdziwe zadania.

Nie będziesz miał bałaganu w dokumentach, zagubionych kontaktów i zapomnianych leadów.

1
Mamy prosty biznes, małą firmę, po co nam CRM?

CRM jest potrzebny do biznesowego wzrostu

W pierwszej kolejności CRM pomaga w relacjach z klientami.

System niweluje utratę informacji i niesprawiedliwe podejście do pracy wykonawców-menedżerów. Jest to narzędzie, które pomaga właścicielom firm w analizowaniu bieżących wyników, menedżerom – w zarządzaniu sprzedażą, a marketerom – w ukierunkowanej interakcji z leadami/klientami. Skala biznesu nie ma tu znaczenia, bo Twoim celem jest zysk.

2
Pracuję z innym partnerem, dlaczego miałbym pracować z Twoją firmą?

Firma BPM Consulting zajmuje się tylko Bitrix24

W odróżnieniu od wielu innych wielofunkcyjnych kolegów, nasi specjaliści posiadają ekspercką wiedzę na temat systemu. 

Analizujemy Twoją niszę, relacje z klientami, strukturę firmy i procesy, znajdujemy słabe punkty i punkty wzrostu. Konfigurujemy CRM tak, aby biznes działał jak najsprawniej.

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami! Menedżer udzieli Ci szczegółowej konsultacji.

3
Jak szybko zostanie aktywowana moja licencja?

Jeśli masz już portal Bitrix24, zostanie ona aktywowana w ciągu 24 godzin po dokonaniu płatności. Jeśli nie utworzyłeś jeszcze portalu Bitrix24, możesz się z nami skontaktować, a my pomożemy Ci w rejestracji. Usługa ta jest bezpłatna.

4
Jakie dokumenty wystawiamy?

Jako oficjalny partner Bitrix24 w UE, wystawiamy fakturę VAT przy sprzedaży dowolnej licencji Bitrix24 na dowolny okres. Faktura zostanie wysłana pocztą elektroniczną po dokonaniu zakupu, a do zapłaty zostanie przedstawiona proforma. Można również skontaktować się z naszym działem sprzedaży i poprosić o przesłanie oryginału faktury pocztą.

5
Czy mogę zapłacić za licencję kartą?

Tak, można płacić kartą lub przelewem bankowym.

6
Co mam zrobić, jeżeli chcę zmienić taryf na inny?

Jeśli chcesz przejść na wyższą taryfę, wystarczy, że wykupisz nowy plan na 3 miesiące, a pozostałe dni ze starej taryfy zostaną przeliczone na nową.
Jeśli chcesz zmienić taryfę na niższą, musisz poczekać do wygaśnięcia aktualnej taryfy.

7
Gdzie są przechowywane moje dane?

Zwracamy uwagę, że RODO zezwala na przetwarzanie danych osobowych poza EOG, z zastrzeżeniem odpowiednich środków bezpieczeństwa określonych w art. 45-49 RODO.
Zalecamy jednak, aby nasi europejscy klienci korzystali z kont Bitrix24.eu, Bitrix24.de, Bitrix24.pl, Bitrix.it lub Bitrix24.fr, ponieważ te konta są hostowane w centrach danych AWS we Frankfurcie w Niemczech, które są w pełni zgodne z RODO.
Dane kont Bitrix24.com, Bitrix24.es i Bitrix24.com.br są przechowywane w Stanach Zjednoczonych. Przetwarzanie danych osobowych klientów z Hiszpanii i Portugalii jest chronione w ramach Tarczy Prywatności UE-USA, więcej informacji można znaleźć w naszej Umowie o przetwarzaniu danych.

8
Czy Bitrix24 jest zgodny z RODO?

Ponieważ Bitrix24 ma wielu klientów w Unii Europejskiej, przestrzegamy Zasad zgodności z RODO i mamy sekcję RODO na naszej stronie internetowej. Pobierz kopię Umowy dotyczącej przetwarzania danych osobowych i wydrukuj ją. To jest twoja kopia umowy.
Musimy też mieć naszą kopię. Umowa wchodzi w życie, gdy administratorzy konta Bitrix24 podadzą wszystkie niezbędne informacje w ustawieniach konta (sekcja Zgodność z RODO) w celu prowadzenia przez nas dokumentacji.
Otwórz sekcję Ustawienia> przewiń w dół do sekcji Zgodność z RODO> zaznacz Akceptuję Umowę dotyczącą przetwarzania danych> podaj wymagane informacje.

9
Bitrix24 BPM CONSULTING