Zalety Jira
|
Wady Jira
|
Zalety Bitrix24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podstawowe zatety Bitrix24: przegląd
Jest kilka kluczowych zalet, które w odróżnieniu od Jira ma Bitrix24.
1. W Bitrix24 dostępny jest limit użytkowników na każdym pianie, co oznacza, że można dodawać koiejnych użytkowników w ramach limitu i nadal płacić tę samą kwotę za miesiąc lub rok. Jira pozwala na podobne warunki, ale tylko w planach rocznych. W przeciwnym wypadku musisz uiszczać oddzielną opłatę subskrypcyjną za każdego użytkownika, co zwiększa koszty, gdy firma zaczyna się rozwijać.
2. Bitrix24 oferuje kompletny zestaw narzędzi biznesowych, a nie tyiko zarządzanie projektami. Zawiera wbudowany komunikator, CRM, połączenia wideo, przechowywanie plików onllne, kalendarz, zadania, automatyzację procesów biznesowych I nie tylko. Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych kosztów - cena subskrypcji, którą opłacasz, jest ceną końcową.
3. Bitrix24 to bardziej wszechstronny produkt, który pasuje do większej liczby różnych firm. Niezależnie od tego, czy twój biznes zajmuje się stronami www, czy świadczy usługi medyczne, zawsze będzie do ciebie pasować. Natomiast produkt Jira jest bardziej skupiony na rozwoju oprogramowania, Inne biznesy mogą spotkać się z trudnościami na początkowych etapach pracy z produktem.
4. Bitrix24 oferuje integracje z popularnymi mediami społecznościowymi. Oprócz podłączenia kont i komunikatorów firmy bezpośrednio do CRM, można również zbierać dane o ich wydajności i automatycznie generować leady. Sales Intelligence pozwala na uzyskanie wszystkich danych na temat kampanii marketingowych i reklamowych.
5. Bitrix24 oferuje zaawansowane opcje tetefonii. Mogą być używane zarówno w wersji internetowej, jak i na urządzeniu mobilnym. Nigdy nie przegapisz połączenia od swojego klienta, a wszystkie dane będą automatycznie gromadzone w twoim CRM.
Porównanie CEN
Model cenowy
Jira: |
model mieszany: opłata za użytkownika i opłata stała
|
Bitrix24:
|
opłata stała (każdy plan ma swój limit użytkowników. Dodajesz tylu użytkowników w ramach limitu, ilu potrzebujesz, bez dodatkowych opłat)
|
Plan Free
Rozliczenie miesięczne
Jira
|
Bitrix24
|
|
- Plan Basic — $12.2 za użytk. (limit 5 użytk., $61/mies.)
PLN: Plan Basic —49,80 PLN za użytk. (limit 5 użytk., 249 PLN/mies.)
|
- Plan Premium — $15.25 za użytk.
|
- Plan Standard — $2.48 za użytk. (limit 50 użytk., $124/mies.)
PLN: Plan Standard —9,98 PLN za użytk. (limit 50 użytk., 499 PLN/mies.)
|
- Enterprise - do negocjacji z zespołem sprzedażowym Jira
|
- Plan Professional — $2.49 za użytk. (limit 100 użytk., $249/mies.)
PLN: Plan Professional —9,99 PLN za użytk. (limit 100 użytk., 999 PLN/mies.)
|
|
- Plan Enterprise — od $1.99 za użytk. (limit 250 użytk., $499/mies.)
PLN: Plan Enterprise —7,99 PLN za użytk. (limit 250 użytk., 1.999 PLN/mies.)
|
Rozliczenie roczne
Jira
|
Bitrix24
|
|
- Plan Basic — $9.8 za użytk. (limit 5 użytk., $49/mies.)
PLN: Plan Basic —39,80 PLN za użytk. (limit 5 użytk., 199 PLN/mies.)
|
|
- Plan Standard — $1.98 za użytk. (limit 50 użytk., $99/mies.)
PLN: Plan Standard —7,98 PLN za użytk. (limit 50 użytk., 399 PLN/mies.)
|
|
- Plan Professional — $1.99 za użytk. (limit 100 użytk., $199/mies.)
PLN: Plan Professional —7,99 PLN za użytk. (limit 100 użytk., 799 PLN/mies.)
|
|
- Plan Enterprise — od $1.59 za użytk. (limit 250 użytk., $399/mies.)
PLN: Plan Enterprise —6,39 PLN za użytk. (limit 250 użytk., 1.599 PLN/mies.)
|
*Plany roczne Jira mają różne poziomy, w zależności od liczby miejsc, które chcesz posiadać. Cena zmienia się, jeśli wybierzesz inny poziom.
Porównanie FUNKCJI
Przetwarzanie danych
|
Jira
|
Bitrix24
|
|
|
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√
|
Doświadczenie użytkownika (UX) i wsparcie
|
Jira |
Bitrix24 |
- Spersonalizowany interfejs
|
3 schematy kolorów dla konta
|
Pełny branding firmy, dla wszystkich pracowników
|
|
√
|
√ |
|
√ |
√ |
- Zintegrowany widżet helpdesku
|
√ |
√ |
|
iOS, Android
|
iOS, Android
|
|
Windows, Mac i Linux
|
Windows, Mac i Linux
|
Automatyzacja
|
Jira |
Bitrix24 |
|
Można ustawić zasady automatyzacji dla szablonów projektów
|
Oddzielna konfiguracja dla każdego narzędzia: deali, leadów, kontaktów, dysku, tablicy aktywności itd. na bieżąco, dzięki czemu można natychmiast zobaczyć zmiany
|
|
√
|
√ |
- Warunki dla automatycznych działań
|
√
|
√ |
- Webhooki dla aplikacji firm trzecich
|
√
|
√ |
- Automatyczne przydzielanie deala odpowiedzialnemu za niego pracownikowi
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
-
|
√ |
- Tworzenie workflow dla całej firmy
|
- |
√ |
- Automatyczne procesowanie płatności
|
- |
√ |
|
- |
√ |
- Zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientem
|
- |
√ |
- Zintegrowane podpisywanie dokumentów online
|
Można zainstalować integrację
|
√ |
Narzędzia do zarządzania projektami
|
Jira |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
|
√
|
√ |
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|
|
-
|
√
|
|
-
|
√
|
|
-
|
√
|
|
-
|
√
|
Telefonia
|
Jira |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
Media społecznościowe
|
Jira |
Bitrix24 |
|
- |
Facebook, Instagram, Telegram
|
|
- |
WhatsApp, Viber, Apple
|
|
- |
√ |
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|
Raporty i analityka
|
Jira |
Bitrix24 |
|
- |
√
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√ |
|
√
|
√
|
|
-
|
√
|
|
-
|
√
|
|
Kilka integracji wmarketplace
|
Wbudowana integracja z Microsoft Power BI, Google Looker + ogromna liczba zintegrowanych aplikacji w Bitrix24 Market
|
Bezpieczeństwo i niezawodność
|
Jira |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
- Hostowanie danych na oddzielnych
serwerach
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
- Uwierzytelnianie wielopoziomowe
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|