Zalety Salesforce
|
Wady Salesforce
|
Zalety Bitrix24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podstawowe zatety Bitrix24: przegląd
Jest kilka kluczowych zalet, które w odróżnieniu od Salesforce ma Bitrix24.
1. W Bitrix24 dostępny jest limit użytkowników na każdym planie, co oznacza, że można dodawać kolejnych użytkowników w ramach limitu i nadal płacić tę samą kwotę za miesiąc tub rok. Salesforce jest zupełnie inny - tutaj musisz uiszczać oddzielną opłatę subskrypcyjną za każdego użytkownika, co zwiększa koszty, gdy firma zaczyna się rozwijać
2. Bitrix24 oferuje kompletny zestaw narzędzi biznesowych, a nie tylko CRM. Zawiera wbudowany komunikator, połączenia wideo, przechowywanie plików online, kalendarz, zadania i automatyzację procesów biznesowych i nie tylko. Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych kosztów - cena subskrypcji, którą opłacasz, jest ceną końcową.
3. Jeśli wybierzesz wersję On-Premise, oznacza to, że możesz hostować Bitrix24 na własnym serwerze. Jest to szczególnie pomocne, jeśli pracujesz z danymi wrażliwymi lub masz wysokie wymagania dot. bezpieczeństwa - dodatkowo wersja On-Premise zawiera rozbudowane opcje konfiguracji od interfejsu, po funkcjonalności.
4. Bitrix24 oferuje integracje z popularnymi mediami społecznościowymi. Oprócz podłączenia kont i komunikatorów firmy bezpośrednio do CRM, można również zbierać dane o ich wydajności i automatycznie generować leady. Sales Intelligence pozwala uzyskać dane na temat kampanii marketingowych i reklamowych.
5. Bitrix24 oferuje zaawansowane opcje telefonii. Mogą być używane zarówno w wersji internetowej, jak i na urządzeniu mobilnym. Nigdy nie przegapisz połączenia od swojego klienta, a wszystkie dane będą automatycznie gromadzone w twoim CRM.
Porównanie CEN
Model cenowy
Salesforce: |
сena za pracownika (za użytkownika) |
Bitrix24:
|
opłata stała (każdy plan ma swój limit użytkowników. Dodajesz tylu użytkowników w ramach limitu, ilu potrzebujesz, bez dodatkowych opłat)
|
Plan Free
Rozliczenie miesięczne
Salesforce
|
Bitrix24
|
|
- Plan Basic — $12.2 za użytk. (limit 5 użytk., $61/mies.)
PLN: Plan Basic —49,80 PLN za użytk. (limit 5 użytk., 249 PLN/mies.)
|
|
- Plan Standard — $2.48 za użytk. (limit 50 użytk., $124/mies.)
PLN: Plan Standard —9,98 PLN za użytk. (limit 50 użytk., 499 PLN/mies.)
|
|
- Plan Professional — $2.49 za użytk. (limit 100 użytk., $249/mies.)
PLN: Plan Professional —9,99 PLN za użytk. (limit 100 użytk., 999 PLN/mies.)
|
|
- Plan Enterprise — od $1.99 za użytk. (limit 250 użytk., $499/mies.)
PLN: Plan Enterprise —7,99 PLN za użytk. (limit 250 użytk., 1.999 PLN/mies.)
|
Rozliczenie roczne
Salesforce
|
Bitrix24
|
|
- Plan Basic — $9.8 za użytk. (limit 5 użytk., $49/mies.)
PLN: Plan Basic —39,80 PLN za użytk. (limit 5 użytk., 199 PLN/mies.)
|
|
- Plan Standard — $1.98 za użytk. (limit 50 użytk., $99/mies.)
PLN: Plan Standard —7,98 PLN za użytk. (limit 50 użytk., 399 PLN/mies.)
|
|
- Plan Professional — $1.99 za użytk. (limit 100 użytk., $199/mies.)
PLN: Plan Professional —7,99 PLN za użytk. (limit 100 użytk., 799 PLN/mies.)
|
|
- Plan Enterprise — od $1.59 za użytk. (limit 250 użytk., $399/mies.)
PLN: Plan Enterprise —6,39 PLN za użytk. (limit 250 użytk., 1.599 PLN/mies.)
|
Porównanie FUNKCJI
Limity CRM
|
Salesforce
|
Bitrix24
|
|
|
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√
|
|
√
|
√
|
Doświadczenie użytkownika (UX) i wsparcie
|
Salesforce |
Bitrix24 |
- Spersonalizowany interfejs
|
-
|
Pełny branding firmy, dla wszystkich pracowników
|
|
√
|
√ |
|
√ |
√ |
- Zintegrowany widżet helpdesku
|
- |
√ |
|
iOS, Android
|
iOS, Android
|
|
-
|
Windows, Mac i Linux
|
Automatyzacja sprzedaży
|
Salesforce |
Bitrix24 |
|
Możesz skonfig u rować dla deali i leadów w specjalnym bloku Ustawienia
|
Oddzielna konfiguracja dla każdego narzędzia: deali, leadów, kontaktów, dysku, tablicy aktywności itd. na bieżąco, dzięki czemu można natychmiast zobaczyć zmiany
|
- Nielimitowana automatyzacja działań
|
-
|
√ |
|
√
|
√ |
- Warunki dla automatycznych działań
|
√
|
√ |
- Webhooki dla aplikacji firm trzecich
|
√
|
√ |
- Automatyczne przydzielanie deala odpowiedzialnemu za niego pracownikowi
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
- Tworzenie workflow dla całej firmy
|
√ |
√ |
- Automatyczne procesowanie płatności
|
- |
√ |
|
- |
√ |
- Zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientem
|
- |
√ |
|
Wymagana aplikacja Salesforce Contracts lub jedna z aplikacji w marketplace
|
Wbudowana funkcja Bitrix24 Sign
|
Narzędzia związane z dealami i leadami
|
Salesforce |
Bitrix24 |
- Widok listy dla deali i ieadów
|
√ |
√ |
|
√
|
√
|
|
√ |
√ |
|
- |
√ |
|
-
|
√ |
|
-
|
√ |
|
- |
√ |
|
√ |
√ |
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|
w karcie deala
|
1 min
|
30 sek
|
Narzędzia do zarządzania zespołem
|
Salesforce |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
|
- |
√ |
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
|
√
|
√ |
Telefonia
|
Salesforce |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
Kanały mediów społecznościowych
|
Salesforce |
Bitrix24 |
|
- |
Facebook, Instagram, Telegram
|
|
-
|
WhatsApp, Viber, Apple
|
|
√ |
√ |
innych firm
|
√
|
√
|
Raporty i analityka
|
Salesforce |
Bitrix24 |
|
- |
√
|
|
√ |
√
|
|
√ |
√ |
|
√
|
√
|
|
Kilka integracji analitycznych w marketplace
|
Wbudowana integracja z Microsoft Power BI, Google Looker + ogromna liczba zintegrowanych aplikacji w Bitrix24 Market
|
Bezpieczeństwo i niezawodność
Oba serwisy zapewniają swoim klientom i ich danym bezpieczeństwo. Bitrix24 ma jedną znaczącą przewagę: jeśli chcesz przechowywać dane na własnym serwerze, możesz korzystać z wersji Bitrix24 On-Premise.
|
Salesforce |
Bitrix24 |
|
- |
√ |
- Hostowanie danych na oddzielnych
serwerach
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
- Uwierzytelnianie wielopoziomowe
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|
|
-
|
√
|