Salesforce vs Bitrix24

Salesforce vs Bitrix24

Wypróbuj Bitrix24 jako bezpłatną alternatywę dla Salesforce!

To nie tylko system CRM, lecz kompleksowe rozwiązanie zapewniające kontrolę nad projektami, kalendarzami, zadaniami, wbudowanym inteligentnym asystentem AI i wyjątkowo intuicyjnym interfejsem.

Zamów bezpłatną konsultację!

               Zalety Salesforce

               Wady Salesforce

               Zalety Bitrix24

 

  • Sprawdzony producent

 

  • Wysoka cena za użytkownika dla rozwiązania bogatego w funkcje

 

  • Atrakcyjne cenowo plany dla małego
    i średniego biznesu

  • Świetny CRM

  • Drogie dostosowanie

  • Zintegrowana telefonia

  • Prognozowanie sprzedaży 

  • Brak wersji On-Premise

  • Bogaty w funkcje ekosystem

  • Duża społeczność

  • Zbyt skomplikowany system praw dostępu

  • Plan Enterprise

  • Siec Partnerów

  • Wiele dodatkowych wydatków związanych
    z dodatkowymi usługami

  • Łatwy proces automatyzacji

  • AppExchange

  • Koncentracja na planach rocznych

  • Wersja On-Premise 
 

 

  • Aplikacja desktopowa

 

Podstawowe zatety Bitrix24: przegląd

Jest kilka kluczowych zalet, które w odróżnieniu od Salesforce ma Bitrix24.

1. W Bitrix24 dostępny jest limit użytkowników na każdym planie, co oznacza, że można dodawać kolejnych użytkowników w ramach limitu i nadal płacić tę samą kwotę za miesiąc tub rok. Salesforce jest zupełnie inny - tutaj musisz uiszczać oddzielną opłatę subskrypcyjną za każdego użytkownika, co zwiększa koszty, gdy firma zaczyna się rozwijać


2. Bitrix24 oferuje kompletny zestaw narzędzi biznesowych, a nie tylko CRM. Zawiera wbudowany komunikator, połączenia wideo, przechowywanie plików online, kalendarz, zadania i automatyzację procesów biznesowych i nie tylko. Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych kosztów - cena subskrypcji, którą opłacasz, jest ceną końcową.

3. Jeśli wybierzesz wersję On-Premise, oznacza to, że możesz hostować Bitrix24 na własnym serwerze. Jest to szczególnie pomocne, jeśli pracujesz z danymi wrażliwymi lub masz wysokie wymagania dot. bezpieczeństwa - dodatkowo wersja On-Premise zawiera rozbudowane opcje konfiguracji od interfejsu, po funkcjonalności.

4. Bitrix24 oferuje integracje z popularnymi mediami społecznościowymi. Oprócz podłączenia kont i komunikatorów firmy bezpośrednio do CRM, można również zbierać dane o ich wydajności i automatycznie generować leady. Sales Intelligence pozwala uzyskać dane na temat kampanii marketingowych i reklamowych.

5. Bitrix24 oferuje zaawansowane opcje telefonii. Mogą być używane zarówno w wersji internetowej, jak i na urządzeniu mobilnym. Nigdy nie przegapisz połączenia od swojego klienta, a wszystkie dane będą automatycznie gromadzone w twoim CRM.

 

Porównanie CEN

Model cenowy

 

Salesforce: сena za pracownika (za użytkownika)

Bitrix24:

opłata stała (każdy plan ma swój limit użytkowników. Dodajesz tylu użytkowników w ramach limitu, ilu potrzebujesz, bez dodatkowych opłat)

 

Plan Free

 

Salesforce

Bitrix24

  • Brak planu Free

  • Plan Free z nieograniczoną liczbą użytkowników

  • 30-dniowy trial

  • 15-dniowy trial

 

Rozliczenie miesięczne

 

Salesforce

Bitrix24

  • Ceny do negocjacji z zespołem sprzedażowym Salesforce

     

  • Plan Basic — $12.2 za użytk. (limit 5 użytk., $61/mies.)
    PLN: Plan Basic 49,80 PLN za użytk.
    (limit 5 użytk., 249 PLN/mies.)

 

  • Plan Standard — $2.48 za użytk. (limit 50 użytk., $124/mies.)
    PLN: Plan Standard 9,98 PLN za użytk.
    (limit 50 użytk., 499 PLN/mies.)

 

  • Plan Professional — $2.49 za użytk. (limit 100 użytk., $249/mies.)
    PLN: Plan Professional 9,99 PLN za użytk.
    (limit 100 użytk., 999 PLN/mies.)

 

  • Plan Enterprise — od $1.99 za użytk. (limit 250 użytk., $499/mies.)
    PLN: Plan Enterprise —7,99 PLN za użytk.
    (limit 250 użytk., 1.999 PLN/mies.)

 

Rozliczenie roczne

 

Salesforce

Bitrix24

  • Essentials - $25 za użytk.

  • Plan Basic — $9.8 za użytk. (limit 5 użytk., $49/mies.)
    PLN: Plan Basic —39,80 PLN za użytk.
    (limit 5 użytk., 199 PLN/mies.)
  • Professional - $80 za użytk.

  • Plan Standard — $1.98 za użytk. (limit 50 użytk., $99/mies.)
    PLN: Plan Standard —7,98 PLN za użytk.
    (limit 50 użytk., 399 PLN/mies.)
  • Enterprise - $165 za użytk.

  • Plan Professional — $1.99 za użytk. (limit 100 użytk., $199/mies.)
    PLN: Plan Professional —7,99 PLN za użytk.
    (limit 100 użytk., 799 PLN/mies.)
  • Unlimited - $330 za użytk.

  • Plan Enterprise — od $1.59 za użytk. (limit 250 użytk., $399/mies.)
    PLN: Plan Enterprise —6,39 PLN za użytk.
    (limit 250 użytk., 1.599 PLN/mies.)

 

Porównanie FUNKCJI

Limity CRM

 

Salesforce

Bitrix24

     
  • Nielimitowane deale

  • Nielimitowane leady

  • Nielimitowane kontakty

  • Nielimitowane oferty 

  • Nielimitowane faktury

 

Doświadczenie użytkownika (UX) i wsparcie

 

  Salesforce Bitrix24
  • Spersonalizowany interfejs

-

Pełny branding firmy, dla wszystkich pracowników

  • Wsparcie 24/7 

  • Wsparcie strony 
  • Zintegrowany widżet helpdesku
-
  • Aplikacja mobilna

iOS, Android

iOS, Android

  • Aplikacja desktopowa

-

Windows, Mac i Linux

 

Automatyzacja sprzedaży

 

  Salesforce Bitrix24
  • Rodzaj konfiguracji

Możesz skonfig u rować dla deali i leadów w specjalnym bloku Ustawienia

 

Oddzielna konfiguracja dla każdego narzędzia: deali, leadów, kontaktów, dysku, tablicy aktywności itd. na bieżąco, dzięki czemu można natychmiast zobaczyć zmiany

  • Nielimitowana automatyzacja działań

-

  • Automatyzacja No-code

  • Warunki dla automatycznych działań

  • Webhooki dla aplikacji firm trzecich

  • Automatyczne przydzielanie deala odpowiedzialnemu za niego pracownikowi

  • Powiadomienia od przełożonych

  • Segmentacja

  • E-mail marketing

  • Marketing w mediach społecznościowych

  • Integracja z zadaniami

  • Tworzenie workflow dla całej firmy
 √
  • Automatyczne procesowanie płatności
-
  • Kontrola dostaw
-
  • Zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientem
-
  • Podpisywanie dokumentów online

Wymagana aplikacja Salesforce Contracts lub jedna z aplikacji w marketplace

Wbudowana funkcja Bitrix24 Sign

 

Narzędzia związane z dealami i leadami

 

  Salesforce Bitrix24
  • Widok listy dla deali i ieadów
  • Projekt Kanban

  • Prognozowanie

  • Wykres Gantta

-
  • Kalendarz

-

  • Widok aktywności deali

-

  • Proaktywny CRM

-
  • Konfigurowalne etapy Kanban

  • Konfigurowalne karty deali i ieadów

  • Dostosowanie karty deala

  • Czas utworzenia nowego pola

      w karcie deala

 

1 min

 

 

30 sek

 

Narzędzia do zarządzania zespołem

 

  Salesforce Bitrix24
  • Śledzenie czasu pracy

  • Tablica nieobecności

-
  • Zarządzanie wiedzą

  • Zarządzanie zadaniami

  • Konferencje wideo

-
  • Połączenia zespołowe

-
  • Kalendarz firmowy

 

Telefonia

 

  Salesforce Bitrix24
  • Aplikacje w marketplace
  • Cloud PBX
-
  • Office PBX
-
  • Wynajęcie numeru
-

 

Kanały mediów społecznościowych

 

  Salesforce Bitrix24
  • Integracje z mediami społecznościowymi

-

Facebook, Instagram, Telegram

  • Wiadomości biznesowe i zarządzanie

-

WhatsApp, Viber, Apple

  • Generowanie leadów

 

  • Dodatkowe integracje aplikacjami

      innych firm 

 

Raporty i analityka

 

  Salesforce Bitrix24
  • Sales Intelligence

-

  • Tworzenie raportów dot. klientów

  • Zaawansowane filtry

  • Panele wizualne

  • Integracje z bazami danych

Kilka integracji analitycznych w marketplace

Wbudowana integracja z Microsoft Power BI, Google Looker + ogromna liczba zintegrowanych aplikacji w Bitrix24 Market

Bezpieczeństwo i niezawodność

Oba serwisy zapewniają swoim klientom i ich danym bezpieczeństwo. Bitrix24 ma jedną znaczącą przewagę: jeśli chcesz przechowywać dane na własnym serwerze, możesz korzystać z wersji Bitrix24 On-Premise.

 

  Salesforce Bitrix24
  • Ograniczenia IP
-
  • Hostowanie danych na oddzielnych

      serwerach

  • Zgodność z RODO
  • Uwierzytelnianie wielopoziomowe

  • SSO

  • Wersja On-Premise

-

 

 

Bitrix24 BPM CONSULTING