Zoho vs Bitrix24

Zoho vs Bitrix24

Wypróbuj Bitrix24 jako bezpłatną alternatywę dla Zoho!

To nie tylko system CRM, lecz kompleksowe rozwiązanie zapewniające kontrolę nad projektami, kalendarzami, zadaniami, wbudowanym inteligentnym asystentem AI i wyjątkowo intuicyjnym interfejsem.

Zamów bezpłatną konsultację!

               Zalety Zoho

               Wady Zoho

               Zalety Bitrix24

 

  • Bogactwo narzędzi

 

  • Narzędzia są osobno

 

  • Plan Free
  • Przyzwoite ceny
  • Płatność za narzędzie i za użytkownika
  • Stała opłata za pakiet
  • Osobisty pakiet narzędzi do biura
  • Brak wersji On-Premise
  • Rozwiązanie "wszystko w jednym"
  • Spore grono użytkowników
  • Ograniczone wsparcie klienta
  • 35+ narzędzi online 
 
  • Skomplikowany proces

     wdrażania i konfiguracji

  • Plan Enterprise 
   
  • Niższe ceny

 

Podstawowe zalety Bitrix24

Jest kilka kluczowych zalet, które w odróżnieniu od Zoho ma Bitrix24:

  1. Po pierwsze, w Bitrix24 dostępny jest limit użytkowników na każdym planie, co oznacza, że można dodawać kolejnych użytkowników w ramach limitu i nadal płacić tę samą kwotę za miesiąc lub rok. Zoho jest zupełnie inny — tutaj musisz oddzielnie opłacać subskrypcyję za każdego użytkownika, co zwiększa koszty, gdy firma zaczyna się rozwijać.

  2. Po drugie, Bitrix24 oferuje kompletny zestaw narzędzi biznesowych i nie tylko CRM. Zawiera wbudowany komunikator, połączenia wideo, przechowywanie plików online, zadania, automatyzację procesów biznesowych i nie tylko. Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych kosztów — cena subskrypcji, którą opłacasz, jest ceną końcową.

  3. Po trzecie, jeśli wybierzesz wersję On-Premise, oznacza to, że możesz hostować Bitrix24 na własnym serwerze. Jest to szczególnie pomocne, jeśli pracujesz z danymi wrażliwymi lub masz wysokie wymagania dot. bezpieczeństwa — dodatkowo wersja On-Premise zawiera rozbudowane opcje konfiguracji zaczynając od interfejsu a kończąc na funkcjonalności.

 

Bitrix24 posiada wiele narzędzi, które wzajemnie zintegrowane i połączone i działają jako część jednego ekosystemu.

Jeśli zakupisz Bitrix24, masz te wszystkie narzędzia dla Twojej firmy w jednym miejscu, odpowiednio zorganizowane, skonfigurowane i gotowe do pracy. Bitrix24 to nie tylko CRM — zawiera narzędzia do marketingu, zarządzania zadaniami, współpracy, komunikacji oraz automatyzacji procesów biznesowych. Wszystko to jest zawarte w jednej subskrypcji ze stałą opłatą, która nie zakłada opłaty za użytkownika.

 

Porównanie CEN

Model cenowy

Zoho:

cena za pracownika (za użytkownika)

Bitrix24:

opłata stała (każdy plan ma swój limit użytkowników. Dodajesz tylu użytkowników w ramach limitu, ilu potrzebujesz, bez dodatkowych opłat)

 

Rozliczenie miesięczne

Zoho CRM

Bitrix24

  • Plan Standard — $20 za użytk.

 

 

  • Plan Basic — $12.2 za użytk. (limit 5 użytk., $61/mies.)
    PLN: Plan Basic 49,80 PLN za użytk.
    (limit 5 użytk., 249 PLN/mies.)
  • Plan Professional — $35 za użytk. 

 

  • Plan Standard — $2.48 za użytk. (limit 50 użytk., $124/mies.)
    PLN: Plan Standard 9,98 PLN za użytk.
    (limit 50 użytk., 499 PLN/mies.)
  • Plan Enterprise — $50 za użytk. 

 

  • Plan Professional — $2.49 za użytk. (limit 100 użytk., $249/mies.)
    PLN: Plan Professional 9,99 PLN za użytk.
    (limit 100 użytk., 999 PLN/mies.)
  • Plan Ultimate — $65 za użytk.

 

  • Plan Enterprise — od $1.99 za użytk. (limit 250 użytk., $499/mies.)
    PLN: Plan Enterprise —7,99 PLN za użytk.
    (limit 250 użytk., 1.999 PLN/mies.)

 

Rozliczenie roczne

 

Zoho CRM

Bitrix24

  • Plan Standard — $14 za użytk.

 

  • Plan Basic — $9.8 za użytk. (limit 5 użytk., $49/mies.)
    PLN: Plan Basic —39,80 PLN za użytk.
    (limit 5 użytk., 199 PLN/mies.)
  • Plan Professional — $23 za użytk. 

 

  • Plan Standard — $1.98 za użytk. (limit 50 użytk., $99/mies.)
    PLN: Plan Standard —7,98 PLN za użytk.
    (limit 50 użytk., 399 PLN/mies.)
  • Plan Enterprise — $40 za użytk. 

 

  • Plan Professional — $1.49 za użytk. (limit 100 użytk., $199/mies.)
    PLN: Plan Professional —7,99 PLN za użytk.
    (limit 100 użytk., 799 PLN/mies.)
  • Plan Ultimate — $52 za użytk.

 

  • Plan Enterprise — od $1.59 za użytk. (limit 250 użytk., $399/mies.)
    PLN: Plan Enterprise —6,39 PLN za użytk.
    (limit 250 użytk., 1.599 PLN/mies.)

 

Plan Free

 

Zoho CRM

Bitrix24

  • 3 użytkowników

  • Nieograniczona liczba użytkowników

  • 30-dniowy trial

     
  • 15-dniowy trial

*w Zoho CRM, musisz również płacić za dodatkowe usługi (wsparcie Premium, miejsce na dysku, backupy, szkolenia online)

 

Porównanie FUNKCJI

Limity CRM

 

 

Zoho CRM

Bitrix24

     
  • Nielimitowane leady
-

  • Nielimitowane kontakty
-

  • Nielimitowane oferty 
-

  • Nielimitowane faktury
-

 

Doświadczenie użytkownika (UX) i wsparcie

 

  Zoho CRM Bitrix24
  • Spersonalizowany interfejs

Możesz zmienić tylko kolor górnego menu

Pełny branding firmy, dla wszystkich pracowników

  • Wsparcie 24/7 
  • Wsparcie strony 
  • Zintegrowany widżet helpdesku
-
  • Aplikacja mobilna

iOS, Android

iOS, Android

  • Aplikacja desktopowa

Windows, Mac i Linux

Windows, Mac i Linux

 

Automatyzacja sprzedaży

 

  Zoho CRM Bitrix24
  • Rodzaj konfiguracji

Możesz skonfigurować dla deali i leadów w
specjalnym bloku Ustawienia

 

Oddzielna konfiguracja dla każdego narzędzia: deali, leadów, kontaktów, dysku, tablicy aktywności itd. na bieżąco, dzięki czemu można natychmiast zobaczyć zmiany

  • Automatyczne działania

  • Kryteria filtrowania dla działań

  • Warunki dla automatycznych działań

  • Webhooki dla aplikacji firm trzecich

  • Automatyczne przydzielanie deala odpowiedzialnemu za niego pracownikowi

  • Ocena prawdopodobieństwa sukcesu transakcji

  • Segmentacja

  • Tworzenie przydziału zadań

  • Tworzenie workflow dla całej firmy
-  √
  • Automatyczne procesowanie płatności
-
  • Kontrola dostaw
-
  • Zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientem
-
  • Zintegrowane podpisywanie dokumentów online
-

 

Narzędzia dot. deali i leadów

 

  Zoho CRM Bitrix24
  • Widok listy dla deali i leadów
  • Kanban
  • Canvas (lista z dużymi elementami)
-
  • Widok kalendarza
-
  • Kontrola aktywności leadów i deali
-
  • Konfigurowalne etapy Kanban
-
  • Konfipurowalne karty deala i leadu
  • Konfiguracja karty deala

Konieczność przełączania się pomiędzy 2 różnymi kartami przeglądarki, a wynik nadal nie jest jasny

Nowe pola i sekcje mogą być tworzone na bieżąco podczas edycji deala

  • Czas utworzenia nowego pola w karcie deala

2 minuty

30 sekund

 

Telefonia

 

  Zoho CRM Bitrix24
  • Aplikacje w marketplace
  • Cloud PBX
-
  • Office PBX
-
  • Wynajęcie numeru
-

 

Raporty i analityka

 

  Zoho CRM Bitrix24
  • Systemy raportowania ze wszystkich obszarów
  • Tworzenie niestandardovvych raportów
  • Zaawansowane filtry
  • Integracje z bazami danych

100 integracji dostępnych w oddzielnym narzędziu - Zoho.AnaIytics

Integracja z Microsoft Power BI, Google Looker + ogromna liczba zintegrowanych aplikacji w Bitrix24 Market

 

Bezpieczeństwo i niezawodność

Oba serwisy zapewniają swoim klientom i ich danym bezpieczeństwo.

Bitrix24 ma jednak znaczącą przewagę: jeśli chcesz przechowywać dane na własnym serwerze, możesz korzystać z wersji Bitrix24 On-Premise.

W Zoho CRM nie ma takiej możliwości.

 

 

  Zoho CRM Bitrix24
  • Ograniczenia IP
  • Hostowanie danych na oddzielnych serwerach
  • Zgodność z RODO
  • Uwierzytelnianie wielopoziomowe

  • SSO

  • Wersja On-Premise

-

 

Bitrix24 BPM CONSULTING