Zalety Zoho
|
Wady Zoho
|
Zalety Bitrix24 |
|
|
|
|
- Płatność za narzędzie i za użytkownika
|
|
- Osobisty pakiet narzędzi do biura
|
|
- Rozwiązanie "wszystko w jednym"
|
|
- Ograniczone wsparcie klienta
|
|
|
wdrażania i konfiguracji
|
|
|
|
|
Podstawowe zalety Bitrix24
Jest kilka kluczowych zalet, które w odróżnieniu od Zoho ma Bitrix24:
- Po pierwsze, w Bitrix24 dostępny jest limit użytkowników na każdym planie, co oznacza, że można dodawać kolejnych użytkowników w ramach limitu i nadal płacić tę samą kwotę za miesiąc lub rok. Zoho jest zupełnie inny — tutaj musisz oddzielnie opłacać subskrypcyję za każdego użytkownika, co zwiększa koszty, gdy firma zaczyna się rozwijać.
- Po drugie, Bitrix24 oferuje kompletny zestaw narzędzi biznesowych i nie tylko CRM. Zawiera wbudowany komunikator, połączenia wideo, przechowywanie plików online, zadania, automatyzację procesów biznesowych i nie tylko. Bez ukrytych opłat, bez dodatkowych kosztów — cena subskrypcji, którą opłacasz, jest ceną końcową.
- Po trzecie, jeśli wybierzesz wersję On-Premise, oznacza to, że możesz hostować Bitrix24 na własnym serwerze. Jest to szczególnie pomocne, jeśli pracujesz z danymi wrażliwymi lub masz wysokie wymagania dot. bezpieczeństwa — dodatkowo wersja On-Premise zawiera rozbudowane opcje konfiguracji zaczynając od interfejsu a kończąc na funkcjonalności.
Bitrix24 posiada wiele narzędzi, które są wzajemnie zintegrowane i połączone i działają jako część jednego ekosystemu.
Jeśli zakupisz Bitrix24, masz te wszystkie narzędzia dla Twojej firmy w jednym miejscu, odpowiednio zorganizowane, skonfigurowane i gotowe do pracy. Bitrix24 to nie tylko CRM — zawiera narzędzia do marketingu, zarządzania zadaniami, współpracy, komunikacji oraz automatyzacji procesów biznesowych. Wszystko to jest zawarte w jednej subskrypcji ze stałą opłatą, która nie zakłada opłaty za użytkownika.
Porównanie CEN
Model cenowy
Zoho:
|
cena za pracownika (za użytkownika)
|
Bitrix24:
|
opłata stała (każdy plan ma swój limit użytkowników. Dodajesz tylu użytkowników w ramach limitu, ilu potrzebujesz, bez dodatkowych opłat)
|
Rozliczenie miesięczne
Zoho CRM
|
Bitrix24
|
- Plan Standard — $20 za użytk.
|
- Plan Basic — $12.2 za użytk. (limit 5 użytk., $61/mies.)
PLN: Plan Basic —49,80 PLN za użytk. (limit 5 użytk., 249 PLN/mies.)
|
- Plan Professional — $35 za użytk.
|
- Plan Standard — $2.48 za użytk. (limit 50 użytk., $124/mies.)
PLN: Plan Standard —9,98 PLN za użytk. (limit 50 użytk., 499 PLN/mies.)
|
- Plan Enterprise — $50 za użytk.
|
- Plan Professional — $2.49 za użytk. (limit 100 użytk., $249/mies.)
PLN: Plan Professional —9,99 PLN za użytk. (limit 100 użytk., 999 PLN/mies.)
|
- Plan Ultimate — $65 za użytk.
|
- Plan Enterprise — od $1.99 za użytk. (limit 250 użytk., $499/mies.)
PLN: Plan Enterprise —7,99 PLN za użytk. (limit 250 użytk., 1.999 PLN/mies.)
|
Rozliczenie roczne
Zoho CRM
|
Bitrix24
|
- Plan Standard — $14 za użytk.
|
- Plan Basic — $9.8 za użytk. (limit 5 użytk., $49/mies.)
PLN: Plan Basic —39,80 PLN za użytk. (limit 5 użytk., 199 PLN/mies.)
|
- Plan Professional — $23 za użytk.
|
- Plan Standard — $1.98 za użytk. (limit 50 użytk., $99/mies.)
PLN: Plan Standard —7,98 PLN za użytk. (limit 50 użytk., 399 PLN/mies.)
|
- Plan Enterprise — $40 za użytk.
|
- Plan Professional — $1.49 za użytk. (limit 100 użytk., $199/mies.)
PLN: Plan Professional —7,99 PLN za użytk. (limit 100 użytk., 799 PLN/mies.)
|
- Plan Ultimate — $52 za użytk.
|
- Plan Enterprise — od $1.59 za użytk. (limit 250 użytk., $399/mies.)
PLN: Plan Enterprise —6,39 PLN za użytk. (limit 250 użytk., 1.599 PLN/mies.)
|
Plan Free
*w Zoho CRM, musisz również płacić za dodatkowe usługi (wsparcie Premium, miejsce na dysku, backupy, szkolenia online)
Porównanie FUNKCJI
Limity CRM
|
Zoho CRM
|
Bitrix24
|
|
|
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
|
- |
√
|
Doświadczenie użytkownika (UX) i wsparcie
|
Zoho CRM |
Bitrix24 |
- Spersonalizowany interfejs
|
Możesz zmienić tylko kolor górnego menu
|
Pełny branding firmy, dla wszystkich pracowników
|
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
- Zintegrowany widżet helpdesku
|
- |
√ |
|
iOS, Android
|
iOS, Android
|
|
Windows, Mac i Linux
|
Windows, Mac i Linux
|
Automatyzacja sprzedaży
|
Zoho CRM |
Bitrix24 |
|
Możesz skonfigurować dla deali i leadów w specjalnym bloku Ustawienia
|
Oddzielna konfiguracja dla każdego narzędzia: deali, leadów, kontaktów, dysku, tablicy aktywności itd. na bieżąco, dzięki czemu można natychmiast zobaczyć zmiany
|
|
√
|
√ |
- Kryteria filtrowania dla działań
|
√
|
√ |
- Warunki dla automatycznych działań
|
√
|
√ |
- Webhooki dla aplikacji firm trzecich
|
√
|
√ |
- Automatyczne przydzielanie deala odpowiedzialnemu za niego pracownikowi
|
√
|
√ |
- Ocena prawdopodobieństwa sukcesu transakcji
|
√
|
√ |
|
√
|
√ |
- Tworzenie przydziału zadań
|
√
|
√ |
- Tworzenie workflow dla całej firmy
|
- |
√ |
- Automatyczne procesowanie płatności
|
- |
√ |
|
- |
√ |
- Zaawansowane narzędzia do komunikacji z klientem
|
- |
√ |
- Zintegrowane podpisywanie dokumentów online
|
- |
√ |
Narzędzia dot. deali i leadów
|
Zoho CRM |
Bitrix24 |
- Widok listy dla deali i leadów
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
- Canvas (lista z dużymi elementami)
|
√ |
- |
|
- |
√ |
- Kontrola aktywności leadów i deali
|
- |
√ |
- Konfigurowalne etapy Kanban
|
- |
√ |
- Konfipurowalne karty deala i leadu
|
√ |
√ |
|
Konieczność przełączania się pomiędzy 2 różnymi kartami przeglądarki, a wynik nadal nie jest jasny
|
Nowe pola i sekcje mogą być tworzone na bieżąco podczas edycji deala
|
- Czas utworzenia nowego pola w karcie deala
|
2 minuty
|
30 sekund
|
Telefonia
|
Zoho CRM |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
|
- |
√ |
Raporty i analityka
|
Zoho CRM |
Bitrix24 |
- Systemy raportowania ze wszystkich obszarów
|
√ |
√ |
- Tworzenie niestandardovvych raportów
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
- Integracje z bazami danych
|
100 integracji dostępnych w oddzielnym narzędziu - Zoho.AnaIytics
|
Integracja z Microsoft Power BI, Google Looker + ogromna liczba zintegrowanych aplikacji w Bitrix24 Market
|
Bezpieczeństwo i niezawodność
Oba serwisy zapewniają swoim klientom i ich danym bezpieczeństwo.
Bitrix24 ma jednak znaczącą przewagę: jeśli chcesz przechowywać dane na własnym serwerze, możesz korzystać z wersji Bitrix24 On-Premise.
W Zoho CRM nie ma takiej możliwości.
|
Zoho CRM |
Bitrix24 |
|
√ |
√ |
- Hostowanie danych na oddzielnych serwerach
|
√ |
√ |
|
√ |
√ |
- Uwierzytelnianie wielopoziomowe
|
√
|
√
|
|
√
|
√
|
|
-
|
√
|