Agencja rekrutacyjna. Firma pomaga w zatrudnieniu i dokumentacji dla osób przyjeżdżających do pracy w kraju z zagranicy.
Po przeprowadzeniu analizy biznesowej zidentyfikowaliśmy 3 główne procesy w firmie klienta, są to:
Na podstawie tych danych utworzyliśmy w CRM trzy lejki o tej samej nazwie. W przypadku, gdy na różnych etapach następuje zmiana odpowiedzialnego menedżera, wyznaczane są zadania lub deali automatycznie przechodzą przez lejek zgodnie z warunkami zapisanymi w systemie, np. otrzymane maile lub wynik rozmowy zaznaczony przez menedżera w karcie transakcji.
Dla wygody kadry stworzono osobny lejek, w którym oficjalny proces zatrudnienia podzielony jest na etapy.
Aby pomóc odpowiedzialnemu menedżerowi, zadania są automatycznie ustawiane na każdym etapie. Dzięki temu menedżer nie może zignorować postawionych zadań i nie zapomni o obowiązkowych działaniach na każdym etapie.
Stworzyliśmy system do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w narzędziu o nazwie listy. Wszystkie dokumenty są przechowujemy w Listach: Zdjęcia osoby poszukującej pracy, skany dowodów osobistych, paszportów, umów i tak dalej. Menadżeru wygodnie jest szukać potrzebnych mu plików, nigdzie się nie zgubią. Dostęp jest ograniczony. Same dokumenty mogą być edytowane bezpośrednio w Bitrix24.
System z wyprzedzeniem powiadamia odpowiedzialnego pracownika o zbliżającym się terminie ważności dokumentu i konieczności jego aktualizacji. W ten sposób firma aktualizuje całą dokumentację pracowniczą.
Dla koordynatorów, którzy nadzorują pracowników, spotykają, rozliczają i instruują ich w procesie współpracy z agencją, stworzyliśmy w CRM lejek dla koordynatorów do monitorowania procesu zatrudnienia. Gdzie na każdym etapie system wymaga zaznaczenia ważnych wydarzeń, kontroli przyjazdu i zakwaterowania, dostępności w miejscu pracy i innych niezbędnych informacji.
Mając przynajmniej jedną z tych kart i lejek, można już dość skutecznie kontrolować proces rekrutacji. Ale trzeba przyznać, że wyjście kandydata to nie koniec procesu, bo adaptacja pracownika w firmie następuje po jego rejestracji. Tu z pomocą przyszły "tunele sprzedażowe", w których transakcje są ze sobą powiązane. W wyniku stałego działania klient nie czuje się opuszczony przez menedżera:
Inwestycja na wdrożenie Bitrix24 zwróciła się w ciągu 3 miesięcy. Konwersja wzrosła, ponieważ nie zapomina się już o klientach, a każdy nowy klient otrzymuje szybkie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dzięki połączeniu otwartych kanałów Bitrix24.