Wdrożenie CRM dla centrum wizowego

Informacja o kliencie:

crm dla centrum wizowego

VisaGo działa na rynku usług wizowych od 20 listopada 2017 r. W ciągu kilku lat pomyślnej działalności firma udzieliła pomocy ponad pięciu tysiącom klientów, dzięki czemu VisaGo cieszy się obecnie silną reputacją i jest jedną z wiodących firm w dziedzinie pomocy wizowej na Białorusi. Firma świadczy również usługi legalizacyjne w Polsce.

Potrzeba wdrożenia

Przed wdrożeniem Bitrix24 używano amoCRM, ale jego funkcjonalność nie była wystarczająca do pełnej pracy, na przykład: automatyczne przypomnienia kierownika o wygaśnięciu wizy, synchronizacja kalendarzy, brak możliwości wysyłania automatycznych SMS-ów do klienta itp. Zdecydowano się na Bitrix24 ze względu na zestaw możliwych narzędzi do automatyzacji i gotowe integracje.

Proces wdrażania

Krok 1: Audyt procesów biznesowych w firmie

W pierwszym etapie przeprowadzono szczegółowy audyt procesów biznesowych firmy oraz procedur działu sprzedaży dotyczących kontaktów z potencjalnymi i obecnymi klientami.

Spotkanie zaowocowało opracowaniem zakresu wymagań i obowiązków dotyczących utworzenia Bitrix24.

Pierwszą rzeczą, jaką należało zrobić, było rozwiązanie problemów działu sprzedaży w zakresie szybkiej komunikacji z klientami.

Zadania

- skonfigurować system CRM w celu ułatwienia interakcji z klientami
- optymalizacja kanałów komunikacji
- uzyskać łatwy do zrozumienia interfejs umożliwiający pracę wysokiej jakości
- Przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z programu

Krok 2: Konfiguracja funkcjonalności Bitrix24

- Zarejestrowanie portalu Bitrix24
- konfigurowanie CRM (Kierunki, Etapy, Karty)
- Tworzenie formularzy CRM do umieszczenia na stronie internetowej klienta
- Konfigurowanie integracji z serwisami Viber, Telegram, Instagram, Facebook
- Zautomatyzowane odpowiedzi w otwartych kanałach komunikacji

crm dla centrum wizowego

Etap 3: Szkolenie i wsparcie techniczne

Podczas szczegółowego szkolenia kierownik projektu z firmy wyjaśnił i zademonstrował podstawowe funkcje Bitrix 24 oraz przedstawił najczęstsze scenariusze pracy z systemem CRM.

Po zakończeniu szkolenia dział wsparcia technicznego przez miesiąc odpowiadał na wszystkie pytania klientów dotyczące skonfigurowanych funkcji systemu.

crm dla centrum wizowego

Chociaż początkowe wdrożenie nie obejmowało pełnej funkcjonalności Bitrix24, klient może łatwo skalować i wdrażać nowe narzędzia.

WYNIKI REALIZACJI

- skierowanie przychodzącego leada do dostępnego pracownika;
- rejestrowanie zamówienia i wszystkich szczegółów w karcie klienta podczas komunikowania się z klientem za pośrednictwem linii otwartych;
- przydzielanie klientów do odpowiedzialnych pracowników;
- monitorowanie kierowników przez ich przełożonych w zakresie terminowości ich pracy;
- lepsza realizacja zamówień;
- zwiększona lojalność klientów;
- przejście na wyższy poziom usług;
- wzrost zysków przedsiębiorstwa.

W rezultacie stworzono bazę klientów do dalszej segmentacji i zwiększono powtarzalność sprzedaży dzięki prowadzeniu historii interakcji z każdym z klientów.
Dzięki połączeniu wszystkich kanałów komunikacyjnych w bitrix24 menedżer komunikuje się z klientem z jednego miejsca, nie tracąc czasu na korzystanie z różnych środków komunikacji.

To zbyt wiele kosztuje, nie stać mnie

Pomyśl, czy stać Cię na:

  • siedzenie w papierach i wbijanie danych do Excela?
  • manualną analizę, która może być zautomatyzowana?
  • opłacenie czasu swoich pracowników, które kosztem robienia rzeczy rutynowych tracą nowych klientów?

A czy pamiętasz takie przysłowie - oszczędny płaci dwa razy? 

Przecież każdy koszt w biznesie jest inwestycją, w tym przypadku wystarczy już kilka miesięcy, żebyś zobaczył jak ona się zwraca i zaczyna przynosić za każdym razem więcej pieniędzy!

Jednak tutaj nie chodzi tylko o pieniądze, ale również o czas - to także inwestycja w niego, ponieważ praca z Bitrix24 przyspiesza tempo działania wielokrotnie!

1
Ale to całe wdrożenie to taki długi proces…

Na pewno nie zajmie to dłużej, niż kontynuowanie pracy w dotychczasowy mało efektywny sposób.

No przecież nie byłoby Cię tutaj, jak wszystko działałoby tak, jak należy.

Czas wdrożenia zależy od wielkości Twojej firmy i potrzeb.

Działamy jak najszybciej, ale w żadnym razie nie kosztem jakości. 

W naszym zespole pracują eksperci w swojej dziedzinie, którzy wykonują wszystkie prace w ustalonych wcześniej terminach. 

Przed rozpoczęciem pracy z nami będziesz mieć jasne wyobrażenie o czasie, jaki należy przewidzieć

2
Wdrożenie CRMu jest skomplikowane nawet dla mnie, a co na to moje pracownicy??

Jesteśmy właśnie po to, aby pomóc Ci łatwo i bez stresu wdrożyć Bitrix24!

Nasza firma jest  jedynym akredytowanym centrum szkoleniowym na terenie Polski, więc po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje też imienny certyfikat znajomości systemu.

Przeprowadzamy szkolenia online/offline - w zależności od okoliczności i potrzeb każdego klienta.

Do tego wspieramy naszych klientów podczas wdrażania i nawet chwilę po :) 

3
No to pomyślę, potrzebuję więcej czasu

A skąd go weźmiesz więcej?

Ucieka ci każda sekunda, minuta i godzina, którą spędzasz, robiąc coś, co inni już dawno delegowali systemowi!

A gdybyś tak zamiast tego mógł spędzić czas z rodziną, albo na wypoczynku, albo na generowaniu nowych pomysłów dla swojego biznesu?

4

Chcesz podziękować Sobie już za kilka miesięcy?

CHCĘ!
Opinie
Nasze certyfikaty
Bitrix24 BPM CONSULTING