Branża usługowa zależy całkowicie od interakcji z klientem. Dlatego ważne jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz wdrożenie narzędzi marketingowych, które pozwolą przyciągnąć nowych klientów i zatrzymać stałych.
Program do prowadzenia serwisu Bitrix24 ułatwia organizację biznesu.
Zachowaj całą historię interakcji z klientem, kiedy klient skontaktuje się z Tobą ponownie – informacje zostaną automatycznie zaktualizowane. Żadne zamówienie nie jest tracone, a wszystkie dane klienta są przechowywane w celu dalszego przetwarzania.
Niezależnie od kanału komunikacji, zamówienie jest rejestrowane w CRM i przekazywane do realizacji menedżerom.
Program planowania spraw, zadań i czasu w dzisiejszym środowisku jest koniecznością, aby skutecznie zarządzać i kontrolować wszystkie procesy.
Kierownik może śledzić pracę nawet wtedy, gdy nie jest w biurze, dzięki dostępowi online.
CRM Bitrix24 dla usług pomaga skonfigurować lejek sprzedażowy. Dzięki temu można łatwo śledzić zapotrzebowanie na usługi, wydajność pracowników itp.
CRM Bitrix24 umożliwia tworzenie, edycję, wyszukiwanie i drukowanie aktów wykonanych prac.
Narzędzia systemu pozwalają na przetwarzanie plików w wewnętrznym edytorze oraz szybkie tworzenie nowych dokumentów poprzez wypełnianie szablonów danymi z pól customowych w CRM-kartach.
Efektywność systemu CRM zapewnia integracja z Twoim oprogramowaniem komunikacyjnym i firmowym.
Integracja ze stroną internetową pozwoli na przechwytywanie zamówień klientów i automatyczne wprowadzanie ich do CRM – co oznacza, że nie stracisz żadnych klientów ze strony internetowej. Integracja z pocztą elektroniczną i telefonią IP pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń oraz odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio przez interfejs CRM.
CRM pozwala na wyznaczanie celów dla pracowników i śledzenie ich realizacji. Kierownik wybiera rodzaj celu (liczba zimnych rozmów, liczba odbytych spotkań, ilość wygranych transakcji itp.) oraz standard jego osiągnięcia.