CRM dla firm usługowych

Program dla firm usługowych

Program dla firm usługowych

Branża usługowa zależy całkowicie od interakcji z klientem. Dlatego ważne jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz wdrożenie narzędzi marketingowych, które pozwolą przyciągnąć nowych klientów i zatrzymać stałych.

Program do prowadzenia serwisu Bitrix24 ułatwia organizację biznesu.

Szczegółowy raport o każdym kliencie

Szczegółowy raport o każdym kliencie

Zachowaj całą historię interakcji z klientem, kiedy klient skontaktuje się z Tobą ponownie – informacje zostaną automatycznie zaktualizowane. Żadne zamówienie nie jest tracone, a wszystkie dane klienta są przechowywane w celu dalszego przetwarzania.

Niezależnie od kanału komunikacji, zamówienie jest rejestrowane w CRM i przekazywane do realizacji menedżerom.

Harmonogram wydarzeń

Harmonogram wydarzeń

Program planowania spraw, zadań i czasu w dzisiejszym środowisku jest koniecznością, aby skutecznie zarządzać i kontrolować wszystkie procesy.

Kierownik może śledzić pracę nawet wtedy, gdy nie jest w biurze, dzięki dostępowi online.

Rozliczenie sprzedaży i lejek sprzedażowy

Rozliczenie sprzedaży i lejek sprzedażowy

CRM Bitrix24 dla usług pomaga skonfigurować lejek sprzedażowy. Dzięki temu można łatwo śledzić zapotrzebowanie na usługi, wydajność pracowników itp.

  • automatyzacja rutynowych czynności
  • różnorodne rodzaje widoków – "kanban" i "lista"
  • różne prawa dostępu dla menedżerów
  • łączenie lejków poprzez tunele sprzedażowe
Akty wykonanych prac i akty uzgadniania

Akty wykonanych prac i akty uzgadniania

CRM Bitrix24 umożliwia tworzenie, edycję, wyszukiwanie i drukowanie aktów wykonanych prac.

Narzędzia systemu pozwalają na przetwarzanie plików w wewnętrznym edytorze oraz szybkie tworzenie nowych dokumentów poprzez wypełnianie szablonów danymi z pól customowych w CRM-kartach.

Integracja z pocztą, telefonią i innymi środkami komunikacji

Integracja z pocztą, telefonią i innymi środkami komunikacji

Efektywność systemu CRM zapewnia integracja z Twoim oprogramowaniem komunikacyjnym i firmowym. 

Integracja ze stroną internetową pozwoli na przechwytywanie zamówień klientów i automatyczne wprowadzanie ich do CRM – co oznacza, że nie stracisz żadnych klientów ze strony internetowej. Integracja z pocztą elektroniczną i telefonią IP pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń oraz odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio przez interfejs CRM.

Ustalanie celów i wskaźników KPI

Ustalanie celów i wskaźników KPI

CRM pozwala na wyznaczanie celów dla pracowników i śledzenie ich realizacji. Kierownik wybiera rodzaj celu (liczba zimnych rozmów, liczba odbytych spotkań, ilość wygranych transakcji itp.) oraz standard jego osiągnięcia.

Bitrix24 BPM CONSULTING
There was an error on this page, please try again later.