CRM dla sklepu internetowego

Program do obsługi sklepu internetowego

Program do obsługi sklepu internetowego

Wykorzystaj system CRM Bitrix24 do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami w Twoim sklepie internetowym.

Wygodne narzędzia, gotowe rozwiązania i wbudowane integracje pomogą Ci szybko otworzyć nowoczesny sklep internetowy o dowolnej tematyce.

Praca z bazą klientów

Praca z bazą klientów

CRM dla sklepu internetowego pomoże przechować i prawidłowo wykorzystać wszystkie informacje o klientach, historię zakupów, status zamówienia. System CRM przechowuje wszystkie ważne informacje:

  • leady z strony internetowej
  • zamówienia w sklepie internetowym
  • zapisy połączeń telefonicznych
  • etapy transakcji
  • informacje o klientach
  • dane rozliczeniowe i katalogi produktów
Przetwarzanie zamówień szybko i bez strat

Przetwarzanie zamówień szybko i bez strat

Środki i wysiłki wydane na przyciągnięcie klientów nie powinny zostać zmarnowane. CRM pomaga przechowywać i przetwarzać wszystkie przychodzące zapytania: zamówienia, połączenia, zapytania ze strony internetowej.

Szybko przetwarzaj duże przepływy zamówień. Rozdzielaj leady i zamówienia między menedżerów według różnych parametrów: według kwoty zamówienia, według klientów, według statusu zamówienia.

Komunikacja z klientami

Komunikacja z klientami

Zamień przypadkowych klientów w lojalnych fanów. CRM pomaga dbać o klientów i zapewnić każdemu z nich najlepsze warunki i obsługę.

  • Możesz komunikować się z klientami wprost z CRM. Zadzwoń do nich bezpośrednio z Bitrix24 na ich telefon komórkowy lub stacjonarny.
  • Analizuj rozmowy telefoniczne. CRM automatycznie zapisuje wszystkie rozmowy telefoniczne w karcie klienta. Odsłuchaj nagrania i sprawdź, czy Twoi operatorzy komunikują się prawidłowo.
Analizuj pracę zespołu sprzedaży

Analizuj pracę zespołu sprzedaży

CRM pomaga uczynić pracę działu sprzedaży bardziej przejrzystą. Analiza lejka sprzedaży, kwot transakcji, kontroli płatności i innych parametrów pozwoli na ocenę efektywności całego działu sprzedaży i każdego pracownika osobiście.

  • Oceniaj efektywność menedżerów według ich osobistych KPI: liczba połączeń, przetworzonych leadów, opłaconych zamówień.
  • Tworzenie własnych raportów za pomocą kreatora raportów: dodawanie własnych pól podczas konfiguracji formularzy CRM.
Zgodność z wszystkimi większymi systemami płatności

Zgodność z wszystkimi większymi systemami płatności

Aby zapłacić za zamówienie w sklepie, klient musi po prostu wejść w link i wybrać odpowiednią metodę płatności - kartą bankową, Apple Pay, Google Pay, gotówką dla kuriera itp.

Błyskawiczna dostawa (już wkrótce)

Błyskawiczna dostawa (już wkrótce)

Możesz dokonać dostawy bezpośrednio z transakcji i dołączyć ją do końcowego czeku za pomocą kilku kliknięć. Nasz sklep CRM jest zintegrowany z usługami Uber i Lyft. Możesz śledzić status dostawy i w razie potrzeby skontaktować się z dyspozytorem, kurierem lub klientem.

Bitrix24 BPM CONSULTING