Wykorzystaj system CRM Bitrix24 do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami w Twoim sklepie internetowym.
Wygodne narzędzia, gotowe rozwiązania i wbudowane integracje pomogą Ci szybko otworzyć nowoczesny sklep internetowy o dowolnej tematyce.
CRM dla sklepu internetowego pomoże przechować i prawidłowo wykorzystać wszystkie informacje o klientach, historię zakupów, status zamówienia. System CRM przechowuje wszystkie ważne informacje:
Środki i wysiłki wydane na przyciągnięcie klientów nie powinny zostać zmarnowane. CRM pomaga przechowywać i przetwarzać wszystkie przychodzące zapytania: zamówienia, połączenia, zapytania ze strony internetowej.
Szybko przetwarzaj duże przepływy zamówień. Rozdzielaj leady i zamówienia między menedżerów według różnych parametrów: według kwoty zamówienia, według klientów, według statusu zamówienia.
Zamień przypadkowych klientów w lojalnych fanów. CRM pomaga dbać o klientów i zapewnić każdemu z nich najlepsze warunki i obsługę.
CRM pomaga uczynić pracę działu sprzedaży bardziej przejrzystą. Analiza lejka sprzedaży, kwot transakcji, kontroli płatności i innych parametrów pozwoli na ocenę efektywności całego działu sprzedaży i każdego pracownika osobiście.
Aby zapłacić za zamówienie w sklepie, klient musi po prostu wejść w link i wybrać odpowiednią metodę płatności - kartą bankową, Apple Pay, Google Pay, gotówką dla kuriera itp.
Możesz dokonać dostawy bezpośrednio z transakcji i dołączyć ją do końcowego czeku za pomocą kilku kliknięć. Nasz sklep CRM jest zintegrowany z usługami Uber i Lyft. Możesz śledzić status dostawy i w razie potrzeby skontaktować się z dyspozytorem, kurierem lub klientem.