CRM dla sprzedaży

CRM Bitix24 pomaga sprzedawać więcej
  • Wszystkie rozmowy i czaty z klientami na stronie internetowej i w sieciach społecznościowych są przechowywane w CRM
  • CRM prowadzi klienta przez lejek: od pierwszego kontaktu do udanej transakcji
  • Roboty wysyłają klientom maile, smsy i automatyzują sprzedaż
Prosty CRM
  • Nie wymaga długiej konfiguracji, łatwy do wdrożenia bez pomocy programistów
  • Możesz zobaczyć ile zgłoszeń od klientów jest przetwarzanych, na jakim etapie i kto aktualnie się nimi zajmuje
Zarządzanie bazą klientów
  • Z Bitrix24 nie stracisz ani jednego klienta. Transakcje ze wszystkich kanałów sprzedaży będą zapisywane w samym CRM
  • Menedżerowie nie muszą już pracować z bazą danych w tablicach elektronicznych
Połączenia telefoniczne z CRM

Wynajmij numer lub podłącz własną telefonię. Wszystkie połączenia i zapisy rozmów będą przechowywane w CRM

Historia każdej transakcji
  • Kiedy i skąd przyszedł klient?
  • Jakie pytania zadał?
  • Co odpowiedział menedżer?
  • Czy klientowi wystawiono fakturę?


Odpowiedzi na te pytania znajdują się w karcie CRM dla każdej transakcj

Centrum kontaktu
  • Bitrix24 zbiera zamówienia ze wszystkich kanałów i dystrybuuje je do menedżerów
  • Wszystkie zgłoszenia klientów - w jednym oknie. Formularz na stronie internetowej, e-mail, telefon, sieć społecznościowa czy messenger - nie ma znaczenia, jak się z Tobą skontaktują
Automatyczne łączenie transakcji

Ten sam klient może najpierw napisać, a później zadzwonić i nie zawsze podaje te same dane przy kontakcie. System regularnie sprawdza bazę danych pod kątem duplikatów, aby utrzymać CRM w porządku

Dokumenty w CRM
  • Drukuj akty, faktury, pełnomocnictwa korzystając z własnych szablonów lub z gotowych wzorów
  • Pozwól robotom tworzyć umowy, faktury i akty. Wyślij ich za pomocą e-maila, czatu lub linku SMS
Bitrix24 BPM CONSULTING