CRM do obsługi klienta

Program do obsługi klientów

Stwórz strategię biznesową, która wzmocni Twoje partnerstwo z klientami. Oprogramowanie do obsługi klientów pomoże nie stracić nowych i zatrzymać starych klientów

CRM dla relacji z klientami

System zarządzania zamówieniami Bitrix24 pomoże zidentyfikować kluczowych klientów, zapobiec ich odejściu do konkurencji i zwiększyć średni rachunek

Nie trać ani jednego kontaktu
  • Dodaj telefony, adresy E-mail, konta w sieciach społecznościowych do programu
  • Zapisuj historię zgłoszeń, szczegóły zamówień, rabatów i promocji
  • Wszystkie zwroty i listy ze strony internetowej są automatycznie zapisywane w systemie i zamieniane na "leady"
Kontrolowanie każdego etapu transakcji

W Bitrix24 możesz generować oferty, śledzić realizację zamówień i transakcji, prowadzić katalog produktów i usług oraz wystawiać faktury do zapłaty. Uzupełnij i wzbogać swoją ewidencję klientów

Rozszerzenie bazy klientów
  • Zintegruj swój system CRM z firmową stroną internetową, sieciami społecznościowymi i komunikatorami
  • Zamówienia z formularzy leadów na stronie internetowej będą automatycznie dodawane do CRM jako nowe kontakty
  • Zwiększ swoją bazę klientów online wiadomościami z WhatsApp, Facebook, Telegram, Skype i Bitrix24 Online Chat
Analiza bazy klientów
  • Zapomnij o czasochłonnych raportach z arkuszy kalkulacyjnych. Prowadź ewidencje klientów online, twórz i przeglądaj raporty w Bitrix24
  • Uszereguj klientów według przychodów, częstotliwości zamówień, rentowności. Nie musisz budować skomplikowanych wykresów, aby zrozumieć ogólną sytuację w sprzedaży
Ocena skuteczności
  • Przeglądaj historię przetworzonych i nieodebranych zamówień, badaj statystyki połączeń wodnych i wychodzących i e-maili wysyłanych przez menedżerów
  • Ustal kryteria wydajności (KPI), które rozumiesz, a CRM ocenia wyniki pracowników i oddziału sprzedaży
Bitrix24 BPM CONSULTING