System CRM w logistyce to możliwość kontroli dostarczania przesyłek, sprawdzania transakcji pod kątem ryzyka oraz automatycznego wyznaczania zadań dla pracowników, kierując się etapem pracy. Bitrix24 oferuje gotowe rozwiązanie branżowe dla firm logistycznych. CRM łączy niezbędne narzędzia w jednym interfejsie.
Dla każdego klienta w ramach CRM dla przewoźników tworzona jest karta. Zawiera on niezbędne informacje – dane firmy, z którą prowadzona jest współpraca oraz informacje o jej przedstawicielu, historię transakcji itp.
Karta jest przypisana do kierownika, który zarządza klientem. Z karty można ustawić newsletter, np. o statusie ładunków. Pozwoli to zwiększyć lojalność klienta.
Bitrix24 pomoże kontrolować transakcje finansowe. Szablony można tworzyć dla wszystkich rodzajów dokumentów – czeków, umów z klientami itp. – można tworzyć szablony. Są one automatycznie wypełniane elektronicznie.
Z programem można połączyć firmową pocztę elektroniczną, aby w odpowiednim czasie przesyłać niezbędne raporty do urzędów skarbowych itp.
CRM dla logistyki umożliwia integrację z:
System CRM dla logistyki można skonfigurować tak, aby automatycznie wysyłał wiadomości SMS lub e-mail, aby w odpowiednim czasie informować klientów o ważnych sprawach. Na przykład nowe oferty, opóźnienia w dostawie, zmiany w świadczeniu usług itp. Możliwe jest również ustawienie spersonalizowanych newsletterów dla wiodących klientów.
Bitrix24 dostarcza gotowe raporty dla firmy w czasie rzeczywistym lub za wybrany okres. Oprócz raportów szablonowych można ustawić raporty indywidualne.
Mogą to być raporty dotyczące:
CRM dla spedytora ma również na celu zbudowanie analityki end-to-end.
System automatyzacji nie tylko zbiera informacje, ale także je analizuje, a menedżerowie mogą oceniać dane w przejrzystym formacie: jako lejek sprzedażowy, wykresy, diagramy itp.
CRM dla logistyki poinformuje, które reklamy przynoszą najwięcej klientów, którzy klienci składają najbardziej opłacalne zamówienia, jaka jest dynamika zapytań itp. Pozwoli to zwiększyć efektywność i zmniejszyć nakłady na promocję.