CRM dla logistyki

Oprogramowanie dla logistyki i transportu

Oprogramowanie dla logistyki i transportu

System CRM w logistyce to możliwość kontroli dostarczania przesyłek, sprawdzania transakcji pod kątem ryzyka oraz automatycznego wyznaczania zadań dla pracowników, kierując się etapem pracy. Bitrix24 oferuje gotowe rozwiązanie branżowe dla firm logistycznych. CRM łączy niezbędne narzędzia w jednym interfejsie.

Tworzenie zorganizowanej bazy klientów

Tworzenie zorganizowanej bazy klientów

Dla każdego klienta w ramach CRM dla przewoźników tworzona jest karta. Zawiera on niezbędne informacje – dane firmy, z którą prowadzona jest współpraca oraz informacje o jej przedstawicielu, historię transakcji itp.

Karta jest przypisana do kierownika, który zarządza klientem. Z karty można ustawić newsletter, np. o statusie ładunków. Pozwoli to zwiększyć lojalność klienta.

Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów

Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów

Bitrix24 pomoże kontrolować transakcje finansowe. Szablony można tworzyć dla wszystkich rodzajów dokumentów – czeków, umów z klientami itp. – można tworzyć szablony. Są one automatycznie wypełniane elektronicznie.

Z programem można połączyć firmową pocztę elektroniczną, aby w odpowiednim czasie przesyłać niezbędne raporty do urzędów skarbowych itp.

Integracja z innymi serwisami

Integracja z innymi serwisami

CRM dla logistyki umożliwia integrację z:

  • stroną internetową – możesz dodać formularze rejestracji i opinii, odbierać i przetwarzać zamówienia online;
  • IP telefonią – połączenia przychodzące i wychodzące są rejestrowane, a następnie dodawane do kart menedżera i klienta;
  • mediami społecznościowymi i komunikatorami – potencjalni klienci mogą się z Tobą skontaktować za pomocą dowolnego kanału komunikacji.
Automatyzacja rutynowych zadań

Automatyzacja rutynowych zadań

System CRM dla logistyki można skonfigurować tak, aby automatycznie wysyłał wiadomości SMS lub e-mail, aby w odpowiednim czasie informować klientów o ważnych sprawach. Na przykład nowe oferty, opóźnienia w dostawie, zmiany w świadczeniu usług itp. Możliwe jest również ustawienie spersonalizowanych newsletterów dla wiodących klientów.

Konfiguracja raportów

Konfiguracja raportów

Bitrix24 dostarcza gotowe raporty dla firmy w czasie rzeczywistym lub za wybrany okres. Oprócz raportów szablonowych można ustawić raporty indywidualne.

Mogą to być raporty dotyczące:

  • transakcje
  • usługi lub produkty
  • leadów
  • faktur
  • zadań
Przydatna analityka

Przydatna analityka

CRM dla spedytora ma również na celu zbudowanie analityki end-to-end.

System automatyzacji nie tylko zbiera informacje, ale także je analizuje, a menedżerowie mogą oceniać dane w przejrzystym formacie: jako lejek sprzedażowy, wykresy, diagramy itp.

CRM dla logistyki poinformuje, które reklamy przynoszą najwięcej klientów, którzy klienci składają najbardziej opłacalne zamówienia, jaka jest dynamika zapytań itp. Pozwoli to zwiększyć efektywność i zmniejszyć nakłady na promocję.

Bitrix24 BPM CONSULTING