CRM z bazą danych

Program do tworzenia baz danych

Program do tworzenia baz danych

Baza danych CRM Bitrix24 – wszystkie informacje o Twoich klientach w jednym miejscu. Generowanie popytu i przetwarzanie leadów. Dodawaj kontakty i oferty jednym kliknięciem, segmentuj, analizuj. Buduj długoterminowe relacje z klientami.

Tworzenie bazy klientów

Tworzenie bazy klientów

Zbieraj informacje z wystaw i konferencji, prasy branżowej, ogłoszeń i katalogów. Wyszukaj nazwiska, numery telefonów, adresy pocztowe, adresy stron internetowych i e-maile kadry kierowniczej. Wprowadź te informacje do swojego systemu CRM.

Po zebraniu bazy klientów, oprogramowanie pomoże Ci je przetworzyć. Możesz łatwo znaleźć potrzebne dane.

Rozszerzenie bazy klientów

Rozszerzenie bazy klientów

  • Połącz swój system CRM z firmową stroną internetową, mediami społecznościowymi i komunikatorami.
  • Umieść na stronie formularz leadów - formularz do zbierania zgłoszeń lub zamówień, próśb o oddzwonienie lub pobranie, próśb o wsparcie. Odwołania zostaną automatycznie dodane do Twojego CRM jako nowe kontakty.
  • Dodaj nowe kontakty do swojej bazy klientów dzięki wiadomościom online z Vkontakte, Facebooka, Telegramu i czatu online Bitrix24.
Analiza bazy klientów

Analiza bazy klientów

Prowadź dokumentację klientów online, twórz i przeglądaj raporty w Bitrix24.

Uszereguj klientów według przychodów, częstotliwości zamówień, rentowności. Nie musisz budować skomplikowanych wykresów, aby zrozumieć obraz sprzedaży jako całości i zidentyfikować wąskie gardła. Bitrix24 będzie przetwarzać dane i samodzielnie budować lejek sprzedażowy.

Sprawy zakończone

Sprawy zakończone

  • Przeglądaj historię przetworzonych i nieodebranych zapytań, badaj statystyki połączeń przychodzących i wychodzących, listy wysyłane przez menedżerów.
  • System pokaże, ile transakcji przeprowadził dany pracownik, ile pieniędzy wydał w wybranym okresie oraz ile czasu poświęca na rozmowę lub e-mail.
  • Ustaw swoje KPI, a CRM będzie oceniać pracę Twoich pracowników i działu sprzedaży.
Automatyzacja sprzedaży

Automatyzacja sprzedaży

  • Projektowanie i uruchamianie przepływów pracy.
  • Prawa dostępu.
  • Automatyczne fakturowanie online.
  • E-mail marketing i kampanie reklamowe.
  • Powtarzające się zadania.
  • Kalendarz i harmonogram.
Współpraca i komunikacja

Współpraca i komunikacja

  • Zarządzanie wiedzą.
  • Struktura firmy.
  • Narzędzia HR.
  • Grupy projektowe i robocze.
  • Udostępnianie i przetwarzanie dokumentów.
  • Konfigurowalne prawa dostępu (tworzenie, edycja, przeglądanie, publikowanie).
  • Wprowadzanie/wycofywanie harmonogramów, zarządzanie czasem.
  • Nieograniczone, bezpłatne zarządzanie zadaniami.
  • Zarządzanie obciążeniem pracą.
Bitrix24 BPM CONSULTING