Cel audytu: ustalić, dlaczego Twój biznes nie rośnie i jak to zmienić!
Audyt procesów biznesowych to dogłębna analiza kluczowych wskaźników efektywności działania firmy. Jego głównym zadaniem jest wykrycie istniejących luk i zaniedbań w celu ich późniejszego usunięcia. W wyniku audytu kierownictwo firmy otrzymuje szczegółowy raport, na podstawie którego podejmowane są kroki mające na celu optymalizację biznesu.
Dlaczego Twój biznes potrzebuje audytu?
- Zrozumieć, dlaczego firma nie rośnie i jak to zmienić.
- Znajdujemy miejsca, gdzie procesy pracy się zacinają.
- Wykrywamy duplikacje informacji.
- Znajdujemy sposoby na wyeliminowanie błędów ludzkich.
Co sprawdzamy:
- Obecność opisanych procesów biznesowych, instrukcji, regulaminów.
- Czy firma działa zgodnie z regulaminami (jeśli istnieją).
- Zarządzanie marketingiem (automatyzacja, analityka).
- Zarządzanie sprzedażą (CRM, analityka, bezpieczeństwo).
- Zarządzanie finansami (w czym liczymy? Automatyzacja i integracje).
- Zarządzanie personelem (HR, jak rekrutujemy, jaka jest rotacja).
- Telefonia (telefony osobiste/pracownicze? Telefonia IP? Zintegrowana z CRM?).
- Audyt usług IT i subskrypcji w celu optymalizacji.
- Czy w pracy wykorzystywane są technologie AI?
Jak działamy / plan pracy:
- Przeprowadzanie wywiadów z właścicielami procesów, kluczowymi osobami.
- Badanie dokumentacji, baz wiedzy, regulaminów, instrukcji, polityk, standardów.
- Komunikacja z pracownikami liniowymi (w razie potrzeby).
- Wypełnianie listy kontrolnej, analiza zebranych informacji.
Co otrzymujemy w wyniku:
- Kompleksowy raport z audytu
- Opisane punkty wzrostu
- Plan działań mający na celu wyeliminowanie znalezionych problemów
Dlaczego warto nas wybrać?
- Doświadczenie: Ponad 8 lat doświadczenia w optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych, wdrażaniu systemów IT, które zwiększają efektywność biznesu.
- Wiedza: Pomyślnie zrealizowano ponad 300 projektów w różnych sektorach.
- Gwarancje: Podpisanie NDA przed rozpoczęciem pracy.