Rozwój modułu CRM

Rozwój modułu CRM

Po wdrożeniu CRM serwer jest personalizowany pod indywidualne potrzeby klienta. Modyfikacja oryginalnego systemu jest prawie nieunikniona. 

Zamów bezpłatną konsultację!

Tworzenie nowego modułu dla CRM Bitrix24

Proces wdrożenia CRM Bitrix24 nie musi być żmudny i skomplikowany. Ma to wiele zalet, które mogą pomóc Twojej firmie rozwijać się i zdobywać nowe rynki. Rozwój modułu CRM Bitrix24 pozwoli Ci uzyskać niezwykle przydatne funkcje, które umożliwią automatyzację procesów sprzedaży, zarządzanie zespołem i relacjami z klientami.

Unikalne systemy CRM Bitrix24

System CRM Bitrix24 (Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi, dzięki którym można utrzymać efektywną interakcję z klientami i zautomatyzować sprzedaż.

Zamiast tablic Excel, komunikatorów i aplikacji pomocniczych, korzystasz z jednego serwisu z elastycznymi ustawieniami. Zawiera programy do zbierania danych o klientach, zarządzaniu transakcjami, kontroli menedżerskiej, analityki i prognozowania. Bitrix24 upraszcza rutynowe czynności, przyspiesza podejmowanie prawidłowych decyzji i eliminuje błędy.

Pomagają w tym moduły CRM Bitrix24, których rozwój i integrowanie wznosi zarządzanie biznesem i relacjami z klientem na nowy poziom.

  1. Moduł Mail obsługuje spersonalizowane kampanie mailingowe. Może być zintegrowany z Outlookiem lub Thunderbirdem. Dzięki temu CRM ma możliwość archiwizowania wiadomości wychodzących i przychodzących.
  2. Projekty to kolejny moduł, który wspomaga rozwój zespołowych realizacji projektów długoterminowych. Mamy wtedy całkowitą kontrolę nad procesami, które przebiegają w firmie. Pracownicy przydzieleni do danego projektu mają możliwość wymieniania się informacjami, delegowania zadań, czy wprowadzania danych o sprzedaży.
  3. Rozszerzenie systemu CRM o nazwie Serwis sprawdzi się w firmach, które posiadają dział serwisu. Oferuje narzędzia, które pozwalają na zarządzanie umowami serwisowymi i raportowanie. Na przykład, w module można stworzyć bazę gwarancji i umów serwisowych, a także znaleźć odpowiednie urządzenie, które jest na gwarancji.
  4. Formularze to moduł, który zapewnia możliwość dodawania niestandardowych obiektów w CRM Bitrix24. Mogą one być tworzone w firmie we własnym zakresie, a producent oprogramowania nie musi w to ingerować — o wszystko zadba sam użytkownik. Przedsiębiorstwo może dostosować system do swojej specyfiki i rozszerzyć go o elementy, które będą wspierały jego pracę.
  5. Analityczny moduł CRM to Raporty, gdzie obecne są statystyki, wykresy i inne graficzne zestawienia, które umożliwiają spojrzenie na przeprowadzane działania z szerszej perspektywy. Takie rozszerzenie pozwala dowiedzieć się, w jakim kierunku idą nasze projekty i co można poprawić. Nie trzeba tego robić na komputerze — wystarczy jakiekolwiek urządzenie z przeglądarką internetową.

Rozumiemy, że sukces Twojego przedsiębiorstwa zależy od dobrych relacji z klientami i lojalności klienta wobec firmy. Dlatego oferujemy rozwój narzędzi CRM Bitrix24, które dla Twojej wygody ułatwiają gromadzenie, organizowanie i analizowanie różnego rodzaju danych.

Komu i do czego jest potrzebny rozwój modułu CRM Bitrix24?

Rozwój modułu CRM Bitrix24 jest niezbędny każdej firmie, która chce zautomatyzować procesy biznesowe, osiągnąć wzrost sprzedaży i zaoszczędzić czas na rutynowych zadaniach. Już w pierwszych tygodniach po wdrożeniu modułu zobaczysz oczekiwane rezultaty. Całkowity koszt CRM zależy od rodzaju modułu i wybranej taryfy Bitrix24.

Korzyści, jakie przynosi ze sobą rozwój modułu CRM Bitrix24:

  • uporządkowanie danych o klientach, które są przechowywane w jednej bazie;
  • automatyzacja zapytań od potencjalnych klientów ze strony internetowej;
  • raporty telefoniczne i monitorowanie nieodebranych połączeń;
  • przyjmowanie płatności i formularze wniosków online o udzielenie pożyczki lub rozłożenie płatności na raty;
  • przejrzystość i kontrola działu sprzedaży;
  • analiza statystyk przepływu zamówień i szczegółowe raportowanie;
  • historia umów i innych dokumentów dostępnych dla zarządu i kierowników;
  • zarządzanie harmonogramami, wspólnymi zadaniami i spotkaniami w oparciu o jeden system itp.

Misją Bitrix24 jest dostarczanie oprogramowania, które sprawia, że przebieg procesów w firmie jest optymalny, a zarządzanie jest o wiele łatwiejsze. Automatyzacja procesów za pomocą modułów CRM pozwala na przyspieszenie pracy firmy, dzięki czemu można skupić się na innych zadaniach.

Skup się na sprawach ważnych dla twojego biznesu, podczas gdy Bitrix24 pomoże Ci się rozwijać!

Bitrix24 BPM CONSULTING