Oszczędź swój czas i zaufaj profesjonalistom
Zamów bezpłatną konsultację!
Pakiet S (na Start) |
Pakiet M (Optymalny) |
Pakiet L (Maksymalny) |
|
Godzin w pakiecie/miesiąc |
3 |
6 |
10 |
Koszt miesięczny, PLN netto |
600 |
1 200 |
1 900 |
Koszt dodatkowej godziny wsparcia technicznego, PLN netto |
200 |
200 |
190 |
Co zawiera wsparcie techniczne: |
1. Szkolenie i konsultacje w ramach standardowych funkcji Bitrix24 2. Szybkie rozwiązywanie pojawiających się problemów 3. Konfigurację funkcji Bitrix24 w ramach standardowych możliwości i określonego czasu na obsługę abonamentową 4. Przygotowanie instrukcji (opcjonalnie, na życzenie klienta) 5. Usługi administratorów systemowych. Dodawanie/Usuwanie pracowników, konfiguracja i aktualizacja portalu, serwerów, poczty korporacyjnej, konsultacje 6. Konsultacyjne wsparcie pracowników telefonicznie i w komunikatorach |
||
Cena godziny przy zawarciu umowy na rok |
- |
190 |
180 |
______________________________________________________________________________________________________________________________
* Szybkość reakcji na standardowe zapytania (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00) - do 4 godzin
** Szybkość reakcji na awaryjne zgłoszenia (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00), które całkowicie uniemożliwiają pracę z portalem - do 2 godzin
*** Fakturowanie w jednostkach po 0,5 godziny
**** Godziny nie przenoszą się na kolejny miesiąc
Warunki umowy: