Subskrypcja na wsparcie techniczne

Subskrypcja na wsparcie techniczne

Oszczędź swój czas i zaufaj profesjonalistom

Zamów bezpłatną konsultację!

Subskrypcja na wsparcie techniczne

Co otrzymasz i dlaczego jest warto:

 

  • Szybkie odpowiedzi, czyli gwarantowany czas reakcji na Twoje zapytania
  • Zamrożenie ceny - gwarancję stałej ceny usługi na wsparcie techniczne przez okres obowiązywania umowy
  • Kontrolę prawidłowej pracy portalu Twojej firmy - audyt portalu raz w miesiącu oraz rekomendacje dotyczące jego ulepszeń
  • Zawsze będziesz na bieżąco - subskrypcja newslettera o nowych funkcjonalnościach i aktualnych CASE STUDY
  • Przy zakupie na rok obowiązuje Cena specjalna 

 

Pakiety:

 

 

Pakiet S 

(na Start)

Pakiet M

(Optymalny)

Pakiet L

(Maksymalny)

 

Godzin w pakiecie/miesiąc

 

3

 

6

 

10

 

Koszt miesięczny, PLN netto

 

600

 

1 200

 

1 900

 

Koszt dodatkowej godziny wsparcia technicznego, PLN netto

 

200

 

200

 

190

Co zawiera wsparcie techniczne:

 

 

                   1. Szkolenie i konsultacje w ramach standardowych funkcji Bitrix24

                   2. Szybkie rozwiązywanie pojawiających się problemów

                   3. Konfigurację funkcji Bitrix24 w ramach standardowych możliwości i określonego czasu na                               obsługę abonamentową

                   4. Przygotowanie instrukcji (opcjonalnie, na życzenie klienta)

                   5. Usługi administratorów systemowych. Dodawanie/Usuwanie pracowników, konfiguracja i                                 aktualizacja portalu, serwerów, poczty korporacyjnej, konsultacje

                   6. Konsultacyjne wsparcie pracowników telefonicznie i w komunikatorach

 

Cena godziny przy zawarciu umowy na rok

 

-

 

190

 

180

______________________________________________________________________________________________________________________________

* Szybkość reakcji na standardowe zapytania (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00) - do 4 godzin

** Szybkość reakcji na awaryjne zgłoszenia (od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00), które całkowicie uniemożliwiają pracę z portalem - do 2 godzin

*** Fakturowanie w jednostkach po 0,5 godziny

**** Godziny nie przenoszą się na kolejny miesiąc

 

Warunki umowy:

 

  • Umowa zawiera się na rok
  • Płatność miesięczna (z góry za miesiąc). Płatność należy dokonać przed rozpoczęciem miesiąca 
  • Tylko przedstawiciele naszej firmy mogą pełnić funkcję administratora na portalu klienta - opcjonalnie
Bitrix24 BPM CONSULTING