Wdrożenie CRM Bitrix24

Wdrożenie CRM Bitrix24

Chcesz zwiększyć efektywność pracowników i zoptymalizować proces pracy z klientem? Oferujemy wdrożenie CRM Bitrix24, który pomaga biznesowi pracować. 

Zamów bezpłatną konsultację!

Bitrix24 to unikalny system, który umożliwia automatyzację procesu sprzedaży i zarządzanie zespołem firmy, zapewniając oszczędność czasu.

Jakie zadania rozwiązuje CRM?

Małe, średnie i duże firmy potrzebują nowoczesnych rozwiązań, które upraszczają procesy wewnętrzne i zwiększają zyski. Takim rozwiązaniem jest wdrożenie CRM, ponieważ umożliwia skuteczne zarządzanie kilkoma aspektami przedsiębiorstwa:

  • Automatyzacją sprzedaży i raportowaniem projektu,
  • Planowaniem i koordynacją pracy personelu,
  • Organizacją wysyłek i telefonii,
  • Historią współpracy z kontrahentami.

System zastępuje wiele narzędzi, które firmy zazwyczaj wykorzystują do negocjacji, planowania zadań, raportowania i promocji.

Wdrożenie systemu CRM przyniesie korzyści biznesowi z każdego obszaru działalności i każdej wielkości. Duży wybór taryf stwarza szerokie możliwości pełnego prowadzenia działalności gospodarczej. Cena Bitrix24 jest w pełni uzasadniona i zwraca się w krótkim czasie po wykupieniu abonamentu.

Jak zacząć korzystać z systemu CRM?

Analiza celów i zadań firmy jest pierwszym krokiem do wdrożenia CRM Bitrix24, który pozwoli Ci wybrać taryfę programu odpowiednią dla zestawu funkcji i ceny.

Nie potrzebujesz specjalnej wiedzy, ani doświadczenia w programowaniu, aby korzystać z wirtualnych narzędzi systemu. Rozpocznij pracę w kilku krokach:

  1. Zarejestruj się. Przejdź do strony głównej i wprowadź swoje dane rejestracyjne CRM. Oprogramowanie zaproponuje Ci kilka rozwiązań dotyczących korzystania z narzędzi i odpowiednio dostosuje interfejs.
  2. Ustaw nazwę swojej firmy. Obok nazwy Bitrix24 przypisz nazwę firmy i wybierz domenę. Jeśli żądana domena jest zajęta, system zaproponuje alternatywne rozwiązania.
  3. Importuj dane. Jeśli masz już bazę danych klientów, informacje o sprzedaży lub archiwum dokumentów, przenieś to do Bitrix24. System zintegruje się z pozostałymi rozwiązaniami w Twojej firmie, w tym z programem księgowym czy serwerem pocztowym.
  4. Zbierz zespół. Zaproś pracowników do ekosystemu za pomocą sekcji menu głównego, linku, sms lub email. Gdy pracownicy przyjmą zaproszenia, możesz wysyłać im wiadomości lub ustawiać zadania.

Teraz możecie zacząć pracę zbiorową. Niezależnie od tego, czy są to czaty, spotkania wideo czy rozmowy telefoniczne z klientami, wdrożenie CRM Bitrix24 wzmocni pozycję Twojej firmy i ułatwi pracę zarówno menedżerom, jak i kierownictwu.

Automatyzacja procesów biznesowych w CRM Bitrix24

Automatyzacja zadań to jedna z największych korzyści, jakie przynosi ze sobą wdrożenie nowego systemu. Duży zestaw gotowych akcji niesamowicie ułatwia pracę. Wszystkie procesy są przedstawione na jednym ekranie.

Czynności, jakie możemy zautomatyzować dzięki wdrożeniu Bitrix24:

  • prace grupowe w ramach jednego projektu;
  • automatyzacja sprzedaży za pomocą robotów (wysyłanie listów, wysyłanie faktur, wystawianie zadań menedżerowi);
  • obieg dokumentów i fakturowanie;
  • integracja z telefonią, witryną internetową, komunikatorami i portalami społecznościowymi;
  • ewidencja czasu pracy, zarządzanie kalendarzem i raportowaniem.

Wdrożenie CRM Bitrix24 nie wymaga szkolenia pracowników i pomocy programistów, a także oszczędza czas, pozwalając skupić się na ważnych zadaniach biznesowych Twojej firmy.

Bitrix24 BPM CONSULTING