Rozszerzenie funkcjonalności, rozwiązanie problemów technicznych z Twoim CRM. Niezawodne wsparcie CRM Bitrix24 od profesjonalistów.
Zamów bezpłatną konsultację!Wdrożenie nowych rozwiązań technicznych nie jest łatwym procesem, wymaga czasu i odpowiednich umiejętności. Rozumiemy to i dlatego oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne Bitrix24, aby przyspieszyć rozwój Twojego biznesu.
Obsługa CRM przez nasz zespół pomoże Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z Twoim system Bitrix24. Wykonujemy:
Ponadto zajmujemy się integracją systemu z pocztą, telefonią, kalendarzem, a także wszelkimi komunikatorami.
1. Automatyzacja
W ramach wsparcia pomożemy Ci zautomatyzować wszystkie istniejące procesy biznesowe.
2. Konfiguracja
Masz problem z konfiguracją CRM? Zapomnij o tym, dzięki wsparciu Bitrix24: nasz dział techniczny pomoże Ci w ustawieniu systemu.
3. Szybkość działania
Obsługa CRM gwarantuje odpowiedź w ciągu 5 godzin. Szybkość reagowania naszego zespołu uzależniona jest od wybranej taryfy.
4. Wybór sposobu komunikacji
Chcemy, aby klienci czuli się komfortowo podczas konsultacji z naszymi specjalistami Bitrix24. Dlatego oferujemy kilka sposobów komunikacji — od czatów online, przez messengera, e-maila do telefonii. Po prostu wybierz wygodną dla siebie opcję.
Obsługa CRM została stworzona w celu usunięcia błędów i wad systemu Bitrix24 oraz dostosowania i rozszerzenia produktu. Oferujemy pomoc techniczną i informacyjną na różnych poziomach:
Wsparcie techniczne Bitrix24 to świetnie przeszkolony zespół, który pomoże Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z CRM. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami — rozwiążemy Twój problem najszybciej jak to możliwe.