Wsparcie techniczne oraz informacyjne

Wsparcie techniczne oraz informacyjne

Rozszerzenie funkcjonalności, rozwiązanie problemów technicznych z Twoim CRM. Niezawodne wsparcie CRM Bitrix24 od profesjonalistów.

Zamów bezpłatną konsultację!

Wdrożenie nowych rozwiązań technicznych nie jest łatwym procesem, wymaga czasu i odpowiednich umiejętności. Rozumiemy to i dlatego oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne Bitrix24, aby przyspieszyć rozwój Twojego biznesu.

Bitrix24 — pomoc i wsparcie na każdym etapie

Obsługa CRM przez nasz zespół pomoże Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z Twoim system Bitrix24. Wykonujemy:

  • Przywrócenie Bitrix24, utworzenie lub wdrożenie backupu.
  • Aktualizację produktu lub pomoc w przejściu na nowy plan taryfowy.
  • Konfigurację standardowych modułów produktu do Twoich indywidualnych potrzeb.
  • Wdrożenie nowych funkcji portalu, tak aby rozszerzyć możliwości systemu w celu realizacji potrzeb biznesowych.
  • Przeniesienie do pudełkowej lub chmurowej wersji produktu.

Ponadto zajmujemy się integracją systemu z pocztą, telefonią, kalendarzem, a także wszelkimi komunikatorami.

Obsługa CRM: problemy, które rozwiązujemy

1. Automatyzacja

W ramach wsparcia pomożemy Ci zautomatyzować wszystkie istniejące procesy biznesowe.

2. Konfiguracja

Masz problem z konfiguracją CRM? Zapomnij o tym, dzięki wsparciu Bitrix24: nasz dział techniczny pomoże Ci w ustawieniu systemu.

3. Szybkość działania

Obsługa CRM gwarantuje odpowiedź w ciągu 5 godzin. Szybkość reagowania naszego zespołu uzależniona jest od wybranej taryfy.

4. Wybór sposobu komunikacji

Chcemy, aby klienci czuli się komfortowo podczas konsultacji z naszymi specjalistami Bitrix24. Dlatego oferujemy kilka sposobów komunikacji — od czatów online, przez messengera, e-maila do telefonii. Po prostu wybierz wygodną dla siebie opcję.

Twoje wsparcie — naszym celem

Obsługa CRM została stworzona w celu usunięcia błędów i wad systemu Bitrix24 oraz dostosowania i rozszerzenia produktu. Oferujemy pomoc techniczną i informacyjną na różnych poziomach:

  • pomagamy w analizie problemów i tworzeniu rekomendacji rozwiązań;
  • na życzenie klienta wprowadzamy zmiany w systemie oprogramowania;
    monitorujemy ważne parametry obsługiwanego CRM, analizujemy wydarzenia systemowe i podejmujemy działania w przypadku wystąpienia niezgodności;
  • informujemy klientów o wydaniu pakietów i aktualizacji, w razie potrzeby pomagamy w instalacji oprogramowania;
  • zapewniamy usługi konsultacyjne, a także szkolenia dla Twojej firmy. 

Wsparcie techniczne Bitrix24 to świetnie przeszkolony zespół, który pomoże Ci rozwiązać wszelkie problemy związane z CRM. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami — rozwiążemy Twój problem najszybciej jak to możliwe.

Bitrix24 BPM CONSULTING