Wsparcie techniczne oraz informacyjne

Wsparcie techniczne oraz informacyjne
Przegląd usługi

Rozszerzenie funkcjonalności, rozwiązanie problemów technicznych z Twoim CRM. Niezawodne wsparcie CRM Bitrix24 od profesjonalistów.

Zamów teraz
Szczegół

Pomożemy dobrać i wdrożyć oprogramowanie, które pozwoli zarobić więcej.

E-mail:
info@bpmc.pl
Telefon:
+48 579 545 535

Usługa "Wsparcie techniczne" ma na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów w fazie eksploatacji CRM klienta.

W ramach usługi wykwalifikowani specjaliści BPM Consulting pomogą w rozwiązaniu problemów związanych z administracją, monitoringiem, aktualizacją, likwidacją incydentów i problemów:

  • na życzenie klienta dokonywać korekty systemu oprogramowania;
  • monitorowanie istotnych parametrów obsługiwanego systemu, analizowanie zdarzeń systemu i podejmowanie działań w przypadku wykrycia niezgodności;
  • informowanie klienta o wydaniu pakietów i aktualizacji oprogramowania, w razie potrzeby pomoc w instalacji i zastosowaniu aktualizacji;
  • pomoc w badaniu incydentów i problemów oraz przedstawianie zaleceń dotyczących ich rozwiązania.

 

 

Bitrix24 BPM CONSULTING